"Samsung sau LG, precum şi alte companii coreene mari au dezvoltat deja afaceri în România, iar altele sunt interesate să investească pe viitor pe considerentul poziţiei geografice avantajoase a Romaniei", a spus Lee.

Potrivit acestuia, relaţiile economice între România şi Coreea sunt relaţii de susţinere. ‘Între România şi Coreea nu se poate pune problema unei competiţii cum ar putea fi între Japonia şi Coreea.
Atât Coreea cât şi România se pot susţine în ceea ce priveşte economia pentru că există suficiente domenii în care se pot ajuta reciproc, de exemplu industria auto – Dacia Renault poate fi interesată de piesele fabricate în Coreea şi în industria IT există puncte forte, companiile româneşti pot vinde produsele coreene de tehnologie înaltă, oferind un plus de performanţă. O altă posibilitate de colaborare poate fi reprezentată de dezvoltarea parteneriatelor strategice – economice şi culturale’, a mai afirmat Joong Sun Lee.

Korea Business Center (KOTRA) reprezintă o punte de legătură pentru stabilirea relaţiilor comerciale între companiile din cele doua ţări, încă de la înfiinţarea agenţiei, în anul 1990. KOTRA Bucureşti este filiala a agenţiei guvernamentale sud coreene KOTRA, sub autoritatea Ministerului Dezvoltării şi Economiei din Republica Coreea.
Korea Business Center Bucureşti contribuie la stabilirea de schimburi comerciale şi economice între România şi Coreea de Sud.
SURSA: Agerpres