Aplicaţiile video online rămân în topul preferinţelor, atât la nivel global, cât şi regional. YouTube s-a clasat în vârf la nivel global şi a fost cea mai populară aplicaţie video din Statele Unite şi Coreea.  

Ultimele realizări vin după ce Samsung Electronics a fost prima companie care a lansat un magazin de aplicaţii TV, în februarie 2010. Descărcările de pe Samsung Apps TV au crescut cu 100% la doar 5 luni după lansare, atingând 5 milioane de descărcări în mai 2011. Magazinul a ajuns la peste 11 milioane de descărcări în total, cu o medie de 50 000 de descărcări pe zi – dublu faţă de numărul de descărcări din mai 2011.  

Această evolutie rapidă evidențiază atât creșterea constantă a numărului de utilizatori activi de Smart TV-uri, cât şi eforturile continue ale Samsung de a construi un ecosistem, prin furnizarea unei game largi de conţinut TV si servicii de calitate superioară, colaborând strategic cu principalii furnizori de conţinut.

În consecinţă, utilizatorii se bucură de o gamă largă de aplicaţii din diferite zone de interes precum ştiri, divertisment, sport şi jocuri. De exemplu, aplicaţiile de ştiri la cerere, “BBC News” şi “WSJ Live”, oferă principalele ştiri live ale zilei în format video şi text, actualizate 24/24. Alte aplicaţii de ştiri precum “CNBC Real-time app” şi “TIME TV” furnizează şi ele un arsenal întreg de informații, analize, ştiri de ultimă oră, fotografii şi clipuri video.  

Aplicaţii de divertisment precum “Berliner Philharmoniker” oferă peste 100 de concerte live de muzică clasică ale uneia dintre cele mai mari orchestre ale lumii, Filarmonica din Berlin. De asemenea, există şi o selecţie largă de aplicaţii sport, precum “ESPN ScoreCenter”, care au crescut în popularitate în rândul utilizatorilor, deoarece le furnizează actualizări live ale scorurilor, comentarii ale clipurilor video şi statistici ale jucătorilor şi echipelor.

În mod particular, aplicaţiile locale personalizate au jucat un rol important în succesul magazinului de aplicaţii Smart TV. Aplicaţii precum “Lovefilm” din Marea Britanie, “Berliner Philharmoniker” din Germania şi “Telstra’s NRL Game Analyser” din Australia s-au dovedit a fi foarte populare.  

“Nu numărul de aplicaţii determină succesul acestui serviciu,” a spus Kang-hyun Kwon, Vicepreşedinte senior al Media Solutions Center la Samsung Electronics. “Ceea ce face diferenţa este calitatea şi diversitatea aplicaţiilor care sunt disponibile pentru o multitudine de categorii de conţinut. Vom continua să căutam parteneriate cu furnizorii de conţinut, care sunt la fel de dedicați cum suntem noi în a aduce o gamă largă de aplicaţii de calitate utilizatorilor noştri.”