Dacia va lansa modelul Sandero cu motorizare diesel in luna iunie pe piata din Romania, urmand ca dupa perioada concediilor, acestui model sa i se alature versiunile Sandero si Logan sedan cu motor de 1,2 litri, a declarat directorul general al Automobile Dacia, Francois Fourmont. Motorul de 1,2 litri pe benzina are 75 cai putere si un consum mixt al carburantului de 5,9 litri/100 km. Reprezentantul Dacia a precizat ca asteptarile de vanzari pe piata romaneasca a motorizarii de 1,2 litri nu su
Dacia va lansa modelul Sandero cu motorizare diesel in luna iunie pe piata din Romania, urmand ca dupa perioada concediilor, acestui model sa i se alature versiunile Sandero si Logan sedan cu motor de 1,2 litri, a declarat directorul general al Automobile Dacia, Francois Fourmont.
Motorul de 1,2 litri pe benzina are 75 cai putere si un consum mixt al carburantului de 5,9 litri/100 km.
Reprezentantul Dacia a precizat ca asteptarile de vanzari pe piata romaneasca a motorizarii de 1,2 litri nu sunt foarte mari. „Nu ne asteptam ca aceasta motorizare sa aiba o cota de piata prea mare in Romania”, a spus Francois Fourmont.
Pe de alta parte, pentru versiunea GPL va trebui sa mai asteptam, nu se stie cat exact, pentru ca aceasta este, potrivit lui Fourmont, „orientata in prezent asupra pietei din Italia, pentru ca este foarte motivant, datorita „formelor de bonus pe aceasta versiune”. Urmatoarele piete tinta pentru Sandero GPL sunt Franta si Germania.
„In Romania nu exista un sistem de facilitati financiare pentru GPL. Am fost dezamagiti si de vanzarile Logan GPL in Romania”, a explicat directorul general al Automobile Dacia, Francois Fourmont.
De asemenea, oficialul a anuntat ca modelele Sandero, Logan si Logan MCV, destinate pietelor din Orientul Mijlociu vor fi echipate cu cutii de viteze automate in cinci trepte, pentru ca in zona respectiva clientii prefera in proportie de 85% acest tip de cutii de viteze.