Specialistul american in carduri de memorie, destul de putin cunoscut in Europa, lanseaza o ofensiva in domeniul mp3 playerelor. "Atacam serios Europa anul acesta si speram sa ajungem pe locul 2 pe aceasta piata in urmatorii 2 ani", a declarat Jan Hauer, director de marketing al diviziei SanDisk Europe. Grupul american intentioneaza sa cheltuiasca 12 milioane de euro intr-o campanie de promovare a produselor SanDisk in Europa de Vest. Singura zona din Europa in care cei care de la SanDisk au
Specialistul american in carduri de memorie, destul de putin cunoscut in Europa, lanseaza o ofensiva in domeniul mp3 playerelor.
„Atacam serios Europa anul acesta si speram sa ajungem pe locul 2 pe aceasta piata in urmatorii 2 ani”, a declarat Jan Hauer, director de marketing al diviziei SanDisk Europe.
Grupul american intentioneaza sa cheltuiasca 12 milioane de euro intr-o campanie de promovare a produselor SanDisk in Europa de Vest.
Singura zona din Europa in care cei care de la SanDisk au reusit sa se impuna este zona de nord in care detine o cota de piata de 15-20%. In Germania detine o cota de doar 3%, iar in Franta 5,6%.
Sursa: L’Expansion