Pe lista produselor care pot fi consumate în restaurantele McDonald’s americane, sunt produsele clasice, precum Big Mac ori Happy Meal, dar şi produse noi, ceva mai sănătoase, cum ar fi Cheddar Bacon Onion.
"Încercăm să ne echilibram mesajul pe care îl transmitem cu meniurile noastre (…) Von introduce, în curând, în SUA, meniuri "premium", care vor conţine şi sandvişul Cheddar Bacon Onion, caare va veni atât cu carne de vită, dar şi de pui", a declarat Don Thompson, CEO-ul lanţului de fast-food, pentru Business Insider.
Din luna decembrie, noul sandviş va putea fi comandat în orice restaurant McDonald’s din lume.
Câştigurile înregistrate de McDonald’s, în al doilea trimestru din 2012, au scăzut cu 4,5% pe fondul aprecierii dolarului american. Profitul celui mai mare lanţ de restaurante fast-food a fost sub aşteptări, în ciuda creşterii vânzărilor care au generat o cifră de afaceri mai bună.
Produsele noi şi cele localizate pentru pieţele străine au constituit elementul principal care a atras clienţii în restaurante.
Mai departe, se aşteaptă o scădere a profitului până la sfârşitul anului, scădere cauzată de contextul economic actual în care creşterea Chinei îşi diminuează ritmul, Europa se confruntă cu măsurile de austeritate şi criza datoriilor, în timp ce în Statele Unite se simte presiunea inflaţiei.
Compania americană a raportat un profit de 1,35 miliarde USD, faţă de 1,41 miliarde USD în perioada similară a lui 2011, iar venitul total a crescut cu 0,2%. Dacă sunt excluse fluctuaţiile dolarului, creşterea veniturilor totalizează 5%.
Sursa: Business Insider