Furnizorul de soluţii software pentru afaceri SAP a înregistrat în 2010 venituri totale de 12,45 miliarde de euro, în creştere cu aproximativ 17% faţă de 2009, în standarde IFRS, informează un comunicat al companiei.
Cea mai mare creştere la nivelul anului 2010 a fost pe segmentul software, unde veniturile au crescut cu 25% faţă de 2009, la 3,26 de miliarde de euro, conform standardelor IFRS.
Potrivit companiei, numai în trimestrul patru din 2010, veniturile SAP au fost de 4,04 miliarde de euro, respectiv cu 27% mai mult decât în T4 2009. Ultimul trimestru al anului a înregistrat cea mai mare creştere pe segmentul software, de 34%, la aproximativ 1,5 miliarde de euro. Aceste performanţe au făcut ca T4 2010 să fie considerat trimestrul cu cele mai mari venituri trimestriale din istoria SAP, depăşind toate aşteptările iniţiale.
”SAP şi-a afirmat încă o dată poziţia de lider mondial, cifrele confirmând succesul pe care compania îl are şi ca deschizătoare de drumuri şi creatoare de tendinţe în tehnologie, graţie inovaţiei permanente. SAP este compania care setează de ani buni tendinţele viitoare în domeniul tehnologiei folosite în mediul de afaceri informatizat, lucru de care beneficiază din plin şi clienţii noştri din România”, a declarat Valentin Tomşa, director general SAP România.
Progresele realizate în 2010 permit acum companiei SAP să înceapă 2011 de pe poziţii mult mai bune, cu intenţia declarată de a continua îmbunătăţirea activităţilor la toate nivelurile. SAP se concentrează anul acesta pe patru obiective majore: succesul clienţilor, motivarea angajaţior, creşterea veniturilor şi a profitului.
SAP este în poziţia de a contura viitorul industriei tehnologiei informaţiei. Graţie ecosistemului SAP deschis şi în permanentă expansiune, compania va continua să inoveze şi să ofere soluţii adaptate locaţiei, cererii şi echipamentelor clienţilor.
SAP este liderul mondial în furnizarea de soluţii software pentru afaceri. SAP are peste 43.400 de clienţi în mai mult de 120 de ţări. Aplicaţiile SAP acoperă o gamă largă de soluţii, de la cele proiectate pentru companii mici şi mijlocii până la suite de soluţii pentru organizaţii globale. Procesele cheie dintr-un număr variat de industrii sunt cuprinse în funcţionalităţile oferite de cele peste 27 de soluţii adaptate pentru domenii de afaceri. Cu subsidiare în peste 50 de ţări, compania este listată la burse precum Bursa din Frankfurt sau NYSE, cu simbolul „SAP”.
SAP România s-a înfiinţat în 2002, activitatea sa fiind concentrată pe vânzări şi marketing precum şi pe dezvoltarea versiunilor localizate ale soluţiilor SAP. Cu o cotă de piaţă de 22,1% în 2009 (conform IDC) şi peste 300 de clienţi în România, SAP este liderul pieţei de soluţii software pentru afaceri din România.
Sursa: Agerpres