Pentru a-și ajuta clienții să facă față provocărilor sociale și economice din această situație excepțională generată de Covid-19, SAP, lider global în transformare digitală, și Qualtrics, companie de experience management din portofoliul SAP, au lansat noi soluții de Experience Management (XM) dedicate companiilor, instituțiilor de învățământ, respectiv autorităților guvernamentale și organizațiilor de sănătate publică, pe care le pune gratuit la dispoziția acestora.
Soluțiile vor ajuta pe de-o parte companiile și angajații să facă față impactului muncii de la distanță, iar pe de altă parte autoritățile, prin facilitarea pre-screening-ului de Covid-19, identificând cetățenii cu risc ridicat și îndreptându-i către resursele adecvate. Instituțiile de învățământ pot utiliza, de asemenea, software-ul pentru a se asigura că elevii, studenții și profesorii sunt în siguranță și sănătoși și că își pot continua cursurile online într-un mod eficient.
„Ne aflăm în această situație împreună: angajați, angajatori, sector public sau privat. Modul în care gestionăm și analizăm nevoile și experiențele oamenilor devine critic pentru continuitatea mediului economic și a societății în general, de aceea expertiza SAP și Qualtrics este pusă acum la dispoziția tuturor pentru a trece împreună peste această criză”, a declarat Irina Tache, HXM Sales Executive SAP România.
XM Remote Work Pulse – cum să-ți ajuți angajații să lucreze eficient de acasă
Un număr în creștere de angajați lucrează de acasă, iar situația fără precedent generează incertitudine atât la nivel personal, cât și profesional, mulți dintre ei s-ar putea simți copleșiți în această perioadă. Așadar, pentru companii devine tot mai importantă întărirea culturii organizaționale, menținerea unor legături strânse, comunicarea regulată și rezolvarea sarcinilor de lucru într-un mod eficient. Pentru a veni în întâmpinarea acestora, SAP oferă gratuit companiilor soluțiile XM Remote Work Pulse, soluții predefinite care acționează ca un barometru live în înțelegerea nevoilor, provocărilor și stărilor de sănătate psihică și fizică a angajaților.
Public Health Covid-19 Pre-screening & Routing – pentru organizații de sănătate publică
În contextul pandemiei de Covid-19, publicul se confruntă cu o multitudine de informații: de la posibile simptome, incidente ale comunității, diverse reglementări etc. Volumul mare de apeluri către instituțiile și organizațiile guvernamentale creează o serie de provocări, de la imposibilitatea de a oferi tuturor celor în nevoie asistența solicitată, până la faptul că organizațiile de sănătate publică au dificultăți în a înțelege care sunt cele mai mari nelămuriri ale populației și a-și concentra eforturile în aceste direcții.
În acest sens, SAP oferă acces gratuit la soluția XM Covid-19 Pre-Screening & Routing, soluție pre-configurată, care poate ajuta organizațiile și publicul larg prin două măsuri: elaborarea unui sondaj care ajută la trierea nevoilor de informare ale publicului înainte de a suna departamentele publice de sănătate și oferirea unui raport care prezintă clar topul celor mai solicitate informații și volumul real al cererilor. Cu ajutorul acestei soluții, organizațiile pot beneficia de o reducere a numărului de apeluri, se pot concentra asupra pacienților aflați într-un stadiu critic și îi pot direcționa către resursele potrivite.
Healthcare Workforce Pulse XM Solution – pentru lucrătorii din sistemul de sănătate
Spitalele se confruntă în prezent cu un volum din ce în ce mai mare de pacienți infectați, o cerere crescută de echipamente și necesitatea de a acorda prioritate procedurilor și operațiunilor non-COVID-19. Soluția Healthcare Workforce Pulse este concepută pentru a ajuta comunitatea medicală în lupta împotriva virusului COVID-19 pentru a răspunde rapid la feedback-ul angajaților, inclusiv la cererile de echipamente, problemele de siguranță și solicitările de sprijin emoțional.
Soluția COVID-19 Dynamic Call Center Script a fost creată pentru a ajuta departamentele de call-center din sistemul de sănătate să ofere publicului informații și răspunsuri relevante la întrebările acestora despre COVID-19. Angajații din call-center pot realiza un triaj inițial al simptomelor, se asigură că apelanții primesc cele mai relevante informații și țin sub supraveghere cei mai importanți metrici: volumul de apeluri, subiectele de îngrijorare, locații geografice și multe altele.
Remote Learning Pulse XM Solution – pentru elevi și studenți
Aceste soluții ajută instituțiile de învățământ să se asigure că elevii și studenții sunt sănătoși și pregătiți pentru a face trecerea la programe de învățare la distanță. Higher Education: Remote Learning Pulse XM Solution (pentru colegii și universități) și K-12 Education: Remote Learning Pulse XM Solution (pentru grădinițe, școli și licee) constau în câte două sondaje – Snapshot și Check-In – ambele create de cercetătorii Qualtrics XM. Fiecare dintre aceste sondaje vine, de asemenea, cu propriul său raport integrat.
Instituțiile de învățământ au, de asemenea, posibilitatea să ia pulsul și cadrelor didactice cu soluția Remote Educator Pulse. Soluția ajută managementul acestor instituții să descopere dacă profesorii sunt pregătiți pentru a preda cursuri la distanță și pentru a rămâne conectați în această perioadă de criză.
SAP este lider de piață pe segmentul soluțiilor software pentru afaceri. În prezent, compania are peste 437.000 de clienți în 180 de țări, pe care îi susține în gestionarea cu succes a tuturor factorilor disruptivi aduși de economia digitală, contribuind la simplificarea proceselor de business și oferind platforma necesară pentru dezvoltarea unei strategii digitale sustenabile. 77% dintre toate tranzacțiile la nivel global trec printr-un sistem SAP.
Despre SAP România
SAP România, subsidiara locală a SAP SE, și-a început activitatea în 2002, numărându-se printre primii furnizorii IT locali de top. În ultimii 17 ani, compania a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de business local și la transformarea digitală a organizațiilor. Astăzi, circa 600 de companii din România utilizează soluțiile SAP, din industrii precum utilități, transporturi, bănci, asigurări, retail sau producție. De asemenea, 95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienți SAP.
În 2011, SAP a demarat un proiect de investiții în România, prin deschiderea celui mai important centru de consultanță pentru tehnologiile SAP din Europa, care deservește clienții din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, cu ajutorul a peste 714 de angajați.