Vestea bună este că am recuperat ce s-a pierdut. Deși să îmbunătățească alimentația, fiind în același timp respectuoși cu mediul înconjurător, este o provocare majoră, Carrefour a avut viziunea, forța și angajamentul de a întreprinde acțiuni concrete pozitive în ceea ce privește ambalarea, protejarea biodiversitatii, alegerea ingredientelor, monitorizarea etapelor de producție. Mai mult, acum 30 de ani, Carrefour a pornit la vânătoare de aditivi și de substanțe controversate și,  în prezent, a ajuns să interzică nu mai puțin de 100 de aditivi din compoziția tuturor produselor din marca proprie (coloranți, antioxidanți, conservanți, agenți de textură etc.). Este un demers prin care compania urmărește să reconcilieze producția industrializată a unui bun alimentar pentru toți, exigențele privind siguranța alimentară, calitatea nutrițională și gustul, aroma, culoarea. Iar în 2018, gigantul francez a așezat tranziția alimentară în centrul strategiei sale, mobilizându-și angajații, partenerii agricoli și toți stakeholderii pentru ca alimentele sănătoase, de calitate, produse durabil să fie accesibile tuturor. 

Tranziția alimentară este o mișcare ce nu poate fi oprită. Consumatorii noștri își doresc ca “mâncarea sănătoasă” să fie accesibilă ca preț” a comunicat Alexandre Bompard, Chairman and Chief Executive Officer of Carrefour în cadrul Adunării Generale a Acționarilor din 14 iunie 2018.

Astăzi, un întreg ecosistem format din producători, furnizori, angajați, asociații, ONG-uri și consumatorul final, participă la tranziția alimentară alături de Carrefour. Pentru a celebra acest ecosistem de parteneri și pentru a consuma mai bine, Carrefour, alături de branduri locale, organizează Săptămânile Tranziției Alimentare – „Împreună pentru mâine” în care propun consumatorilor oferte speciale la produse selectate. În România, între 17 și 30 septembrie, invităm clienții să susțină demersul tranziției alimentare să aleagă produsele special semnalizate la raft selectate din randul sortimentatiei partenerilor noștri și produsele marca proprie Carrefour.

Marca proprie Carrefour: am eliminat 100 de aditivi controversați din rețete

Carrefour își dorește produse cât mai naturale, de aceea a eliminat din rețetele produselor marca proprie: coloranți, antioxidanți, conservanți, agenți de textură, etc. 11.000 de analize fizico – chimice și microbiologie și teste, au validat produsele în laboratoarele senzoriale. Totul pentru a oferi produse bune, realizate responsabil, la un preț convenabil. 

Drag De România: produse fabricate 100% în România

Gustul adevărat și rețetele locale se regăsesc în produsele, marca proprie, Drag de România. Sunt produse fabricate 100% în România.

Filiera Calității: monitorizăm calitatea produselor de la cultivare până la raft

Morcovi dulci și suculenți, cartofi cu gust și tradiție, somon proaspăt, carne de vită de cea mai înaltă calitate și alte bunătăți. Toate produsele din programul Filiera Calității sunt atent monitorizare și verificate periodic de experți. Carrefour se asigură că pe parcursul întregului proces, de la cultivare, la creștere și până în momentul în care produsele ajung pe raft, se respectă criteriile de calitate. 

Carrefour Bio: fără substanțe artificiale sau care poluează

Bio, organic sau eco se traduce prin lipsa substanțelor chimice de sinteză în procesele de cultivare a plantelor și hrănirea animalelor. Peste 1000 de produse fără pesticide, fertilizanți și alte substanțe care poluează. Fără potențiatori de aromă, îndulcitori sau coloranți artificiali. 

EcoPlanet și Les Cosmetique: ingredientele de origine vegetală și impact redus față de mediu

Produse care conțin ingrediente de origine vegetală, de calitate, oferă eficiență maximă, au preț accesibil și impact redus față de mediu. Sunt standardele de care a trecut fiecare produs. 

Descoperiți în toate magazinele Carrefour și în Catalogul “Impreuna pentru maine”, produsele proprii Carrefour și mărcile celor 11 parteneri (dintre cei 19 la nivel internațional prezenți în România) care s-au alăturat demersului în perioada 17 – 30 septembrie. Produsele partenerilor noștri au fost selectate pentru că respectă trei criterii ale tranziției alimentare, în viziunea globală Carrefour: sunt bune pentru planetă, bune pentru consumatori și la prețuri accesibile în fiecare zi. Iar lista este în continuă creștere, pentru ca noi toți să mâncăm din ce în ce mai bine!