Bill George, cunoscut om de afaceri şi profesor de management la Harvard Business School, precum şi un apreciat autor de lucrări despre conducerea afacerilor, oferă publicului o carte despre calităţile de care trebuie să dea dovadă un lider în vremuri de cumpănă. Este un ghid dedicat tuturor persoanelor care ocupă o funcţie de conducere şi se luptă cu problemele economice fără precedent din zilele noastre.

Autorul vorbeşte despre experienţa căpătată în focul luptelor de pe frontul afacerilor şi despre lecţiile învăţate de la o mulţime de lideri care au făcut faţă unor crize grave. Cartea abundă în referiri la celebrităţi din lumea afacerilor, cum ar fi Indra Nooyi de la PepsiCo, Steve Jobs de la Apple, Sam Palmisano de la IBM şi Anne Mulcahy de la Xerox, care, ca lideri, s-au lovit de situaţii dificile precum falimentul, schimbările produse de progresul tehnic şi de globalizare, retragerea produselor de pe piaţă, nerespectarea eticii profesionale şi preluările ostile, dar au ieşit din ele mai întăriţi.

Indiferent de provocările cu care se confruntă un lider – vânzarea bruscă a unui număr mare de acţiuni ale companiei de către acţionari, scăderea profiturilor, restructurările – , Bill George merge direct la subiect şi dă sfaturi lămurite. După ce vor pune în practică cele şapte lecţii, liderii de orice fel – novici sau experimentaţi – vor putea să-şi dezvolte forţa şi viziunea necesare abordării şi depăşirii cu succes a oricărei crize.

„7 lecţii de succes pe timp de criză” este disponibilă cu ediţia din 29 mai a revistei Capital.