Compania tocmai a anunţat că prelungeşte sezonul în Delta Dunării, după ce anul acesta, în perioada de vară, resortul aflat în Sfântu Gheorghe a primit cu 49% mai mulți vizitatori faţă de aceeaşi perioadă a anului 2015.
"Pentru noi, vacanța este o experiență permanentă, o stare de spirit sinonimă cu optimismul, cu energia", spune Dragoş Anastasiu, președintele Eurolines Group. Potrivit acestuia, lunile care urmează sunt cele mai bune pentru pescari, pentru amatorii de fotografie, pentru cei care caută să se relaxeze în mijlocul naturii.
De asemenea, numărul de turiști români și străini care au vizitat Green Village a crescut, în perioada aprilie-august 2016, cu 49%, comparativ cu perioada similară a anului precedent, ajungând la aproximativ 8.000 de persoane. În același timp, numărul de înnoptări a depășit 23.000, un avans de 51%, comparativ cu nivelul din 2015. După țările de proveniență, cei mai mulți dintre turiști sunt din România, Germania, Marea Britanie și Franța.
Pentru 2016, Green Village și-a propus o cifră de afaceri de 1,8 milioane de euro, plus 52% față de nivelul realizat în 2015. 2016 a fost cel de-al doilea an de funcționare pentru acest resort de la preluarea sa de către Grupul Eurolines România, fiind prima investiție în hotelărie a grupului condus de Dragoș Anastasiu.