Pentru Pa&Co International, anul 2010 s-a concretizat în paşi importanţi pentru evoluţia firmei. Ca orice jucător pe o piaţă afectată de criză, compania a resimţit instabilitatea crescută a mediului economic. Politica de cucerire a unor noi pieţe şi domenii de activitate pare însă a da roade.
 
Pa&Co International a pătruns în Orientul Mijlociu, deţinând 49% din pachetul de acţiuni al companiei MAGNA CONTRACTING LLC din Emiratele Arabe Unite. Firma activează în domeniul construcţiilor şi realizează proiecte de infrastructură în state precum Bahrain, Kuweit, Qatar, Arabia Saudită, Oman, Yemen, Iraq, Iordania, Egipt, Libia sau Maroc.
„Încă de la înfiinţare am colaborat cu parteneri europeni. Cu toate acestea, recunosc că zona Orientului Mijlociu reprezintă pentru noi o provocare. Portofoliul Magna Contracting este unul divers şi cuprinde drumuri, autostrăzi, poduri, viaducte, dar şi construcţii civile”- afirmă proprietarul companiei, Costel Căşuneanu. 
Tot în anul 2010, Pa&Co International a câştigat o primă licitaţie în Republica Moldova, fapt ce a prilejuit semnarea unui contract de 200 de milioane MDL pentru o lucrare finanţată prin Banca Europeană de Investiţii.
 
În ciuda acestor noi proiecte, s-a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri raportat la anul 2009. Reprezentanţii companiei îşi explică acest fenomen prin faptul că situaţia economică la nivel naţional a fost dublată de lipsa alocării fondurilor la unele proiecte aflate in derulare. „Pe lângă faptul că sunt proiecte duse la bun sfârşit încă din 2008,  pe care nu s-au primit nici până acum banii cuveniţi, Pa&Co International a fost pusă în situaţii în care a trebuit să finanţeze lucrări deja începute – spune Costel Căşuneanu. Creditele bancare contractate în acest scop au presupus dobânzi, astfel că o mare parte câştigurile înregistrate s-au scurs în această direcţie”.
 
Principalul target al managementului companiei a fost păstrarea locurilor de muncă. Deşi Pa&Co International s-a confruntat cu circumstanţe economice potrivnice, reprezentanţii companiei speră să îşi îndeplinească acest obiectiv prin compensarea reducerii înregistrate în segmentul construcţii cu abordarea altor domenii de activitate. De asemenea compania depune toate eforturile pentru a-şi păstra poziţia deţinută pe piaţa românească. În 2011, va fi finalizat tronsonul  de autostradă Bucureşti – Ploieşti, dar şi alte proiecte importante: supralărgirea Pipera, Pasajul Barbu Văcărescu sau modernizarea DJ 208 din judeţul Iaşi.