Scădere dramatică a publicităţii la Antena 3 şi România TV

Publicitatea la posturile Antena 3 şi România TV a rămas la un nivel foarte scăzut în martie, după ce, la începutul lunii februarie, clienţii de publicitate s-au retras masiv ca urmare a modului în care cele două posturi au acoperit iniţiativele guvernului de modificare a legilor anticorupţie, dar şi protestele masive ce au urmat.

Săptămâna trecută, Antena 3 a livrat 771 de puncte de audienţă pe acelaşi target commercial, scrie Hotnews.ro.

Numărul este mai mare decât în prima săptămână din martie (715), dar reprezintă o scădere masivă faţă de prima săptămână din februarie.

Atunci, Antena 3 livra puţin peste 1.400 de puncte de audienţă pe target comercial, faţă de 2.340 în ultima săptămână din ianuarie şi circa 2.000 de puncte de audienţă în prima săptămână din an.

Pe targetul menţionat, în a două săptămână din martie, RTV a livrat 1.482 de puncte de audienţă.

Cifrele sunt mult mai mici comparativ cu prima săptămână din ianuarie (circa 3.500 puncte de audienţă), ultima săptămână din ianuarie (puţin peste 3.000) şi faţă de prima săptămână din februarie, când au început să se retragă marii publicitari (puţin peste 2.100 puncte de audienţă). 

Mai multe pe Hotnews.ro