Scandal monstru în Japonia! Niște prăjituri de Crăciun au stârnit indignarea consumatorilor și au cauzat isterie pe rețelele de socializare. Iată despre ce este vorba.
Scandal fără precedent în Japonia
Scandal monstru în Japonia! Niște prăjituri de Crăciun al căror aspect a fost distorsionat în mod misterios au creat o uriașă indignare în rândul consumatorilor.
S-a creat o adevărată frenezie pe rețelele de socializare și subiectul a ținut prima pagină a presei locale, relatează AFP.
„Dorim să ne cerem scuze pentru deformarea prăjiturilor noastre congelate de Crăciun, care au trădat aşteptările multora dintre clienţii noştri”, a declarat miercuri, pe 27 decembrie, într-o conferinţă de presă televizată, Kazuhisa Yokoyama, un senior manager al lanţului japonez de magazine Takashimaya.
Ca urmare a numeroaselor reclamații primite de la clienți, compania japoneză a prezentat scuze și a oferit compensații. Mulți clienți și-au exprimat nemulțumirea pe rețelele de socializare, inclusiv cu imagini doveditoare. Desigur, prăjiturile cu cremă în cauză rămân sigure pentru consum, singura problemă fiind aspectul lor afectat.
Takashimaya a confirmat că peste 800 dintre cele aproximativ 2,900 de prăjituri congelate cu căpșuni pe care le-a vândut online și livrat în preajma Crăciunului prezintă deteriorări privind forma lor.
Prăjiturile respective au fost livrate în zilele de dinaintea Crăciunului. Acestea costă 5.400 de yeni bucata, ceea ce nu este o sumă mică în Japonia. Potrivit scmp.com, decenii de deflație au făcut ca în Tokyo, oamenii să poată lua prânzul cu mai puțin de 7 dolari americani.
Takashimaya nu a identificat cauza incidentului
Grupul nipon nu a reușit să identifice până în prezent cauza inconvenienței legate de „prăjiturile prăbușite”. Asta în ciuda faptului că au fost efectuate investigații cu furnizorii săi și cu firma de livrare.
Cumpărătorii din Japonia sunt cunoscuți pentru exigența privind calitatea produselor pe care le achiziționează. Iar aspectul este la fel de important. Aceștia se așteaptă ca articolele să aibă o formă impecabilă. Pretențiile sunt cu atât mai mari când fac cumpărături în magazine de lux precum Takashimaya.
Cu toate acestea, unii dintre cei care au fost afectați de aspectul neconvențional al tortului de Crăciun par să se fi descurcat surprinzător de bine după această experiență mai puțin plăcută.
Miercuri, imaginile care arată una dintre prăjiturile afectate de la Takashimaya, ulterior recondiționată de un copil în vârstă de trei ani cu fulgi de ciocolată, zahăr colorat și personaje de Crăciun din carton, au strâns peste 16 milioane de vizualizări pe rețeaua de socializare X.