Directorul general Real hypermarket, John Rix, paraseste compania pentru o noua pozitie in Statele Unite, informeaza un comunicat al companiei. Locul lui Rix va fi ocupat de Tjeerd Jegen fost-vicepresedinte Ahold – Europa Centrala.
“Nu este un secret faptul ca decizia de a parasi Real Romania a fost una grea. M-am apropiat foarte mult de aceasta tara minunata si de echipa Real din Romania. Pe de alta parte, sunt foarte bucuros sa ii predau stafeta lui Tjeerd Jegen, un pasionat de retail, care impreuna cu echipa noastra va pastra entuziasmul si va dezvolta reteaua Real din Romania, in continuare.’ a declarat John Rix.
Potrivit comunicatului, avand in vedere planul intens de extindere din 2006, cand Real a deschis opt magazine din martie pana in decembrie, momentul predarii responsabilitatii a fost stabilit pentru data de 1 februarie 2007. Acest lucru va permite o schimbare de management in parametri optimi, deoarece pentru prima jumatate a anului 2007 au fost planificate deocamdata numai doua deschideri de magazine. In a doua jumatate a lui 2007, Real Romania va mai deschide inca cinci noi hypermarketuri.
In prezent, Real se pregateste pentru cea de a noua deschidere de magazin, care va avea loc la Baia Mare, in martie, la mai putin de 12 luni de la deschiderea primului hipermarket Real la Timisoara.
Tjeerd Jegen si-a inceput cariera in retail in 1995, avand deja in prezent experienta mai multor pozitii de conducere in sectoarele operational si comercial, in Olanda, Polonia si Republica Ceha. Inainte de a accepta noua pozitie la Real Romania, Tjeerd Jegen a fost vice-presedinte vanzari al Ahold, Europa Centrala, timp de trei ani. Este licentiat in Administrarea Afacerilor.
“Sosirea in Romania si preluarea acestei pozitii imi face placere si reprezinta o mare provocare. Este o aspiratie incitanta pentru anii ce vor urma, pe care o voi sustine in totalitate. Varietatea mare a produselor de calitate la preturi competitive, strategia de dezvoltare rapida si serviciile de exceptie oferite de toti angajatii Real special pregatiti in acest sens, sunt calitati care vor face din Real, brandul de hipermarket preferat al romanilor” a declarat Tjeerd Jegen.
Real hypermarket este divizia de hypermarketuri a grupului Metro, unul dintre cele mai mari grupuri de comert international, activ in 30 de tari, unde detine peste 2.200 de locatii in care lucreaza circa 250.000 de angajati. Real hypermarket isi face intrarea pe piata internationala de retail in anul 1997, in Romania fiind prezent pe piata din anul 2005. La nivel international, real pregateste preluarea magazinelor retailerului american Wall-Mart din Germania, in Polonia va prelua magazinele operatorului francez Geant, iar in Rusia va achizitiona hypermarketul Marktkauf. Potrivit strategiei, Real va detine pana la sfarsitul anului 2008, aproximativ 500 de magazine in 5 tari. Deschiderea unui hypermarket Real necesita un spatiu de vanzare cuprins intre 6.000 – 7.500 de metri patrati si aproximativ 450 de locuri de munca.
Sursa: Capital 17 Ianuarie 2007