PrioriPost, brand de operare al serviciilor express din cadrul Poştei Române, are o nouă organigramă ce presupune structuri şi poziţii complet noi, precum „Performance Manager” sau „Client Happiness Manager”, dar şi aducerea de oameni-cheie în organizaţie.
Noua organigramă, rezultat al planului de management al PrioriPost, îşi doreşte să consolideze departamentele din cadrul organizaţiei, să aducă o mai mare orientare către client şi să genereze performanţă.
Astfel, în noua organigramă, există poziţia de Financial Health Manager care se ocupă de „sănătatea” economică şi financiară a diviziei, denumirea de Client Happiness Manager care se ocupă de mulţumirea şi „fericirea” clienţilor, precum şi poziţia de Performance Manager asociată Directorului PrioriPost, care este responsabil cu performanţa organizaţiei din punctul de vedere al cotei de piaţă, al veniturilor, profitului, satisfacţiei clienţilor şi beneficiilor pentru angajaţi.
„Este necesar ca şi partenerii noştri, clienţi ai companiei, să primească un semn indubitabil, şi pe această cale, că ne preocupă intens gradul de satisfacţie pe care îl resimt din interacţiunea cu serviciile noastre”, a declarat Octavian Bădescu, Performance Manager al PrioriPost.
Pe lângă aceste poziţii, există şi un nou departament denumit „Departamentul Evoluţie-Transformare” care reprezintă o structură formată din oameni foarte experimentaţi din PrioriPost, cu deschidere pentru conceptele noi şi pentru procedurile din curierat. Din postura de Lideri Transformaţionali, vor sprijini comunicarea şi introducerea de idei inovatoare, oferind soluţii potrivite pentru a le intregra într-un timp cât mai scurt şi fără sincope în PrioriPost, facilitând implementarea.
Noua organigramă presupune şi atragerea de persoane-cheie în organizaţie pentru a maximiza impactul pozitiv şi construirea unei echipe puternice pe toate planurile activităţii PrioriPost. Noua organigramă intră în vigoare în luna iunie, iar poziţiile vor fi ocupate pe parcursul verii anului 2013.