Potrivit informațiilor transmise de Google, rezultatele la căutări pe versiunea mobilă a motorului de căutare vor fi afișate într-o singură pagină. Astfel, utilizatorul va putea derula pagina respectivă în mod continuu.
Schimbare de ultim moment la Google! Această funcție va dispărea din motorul de căutare
Astfel, Google a transmis că nu va mai împărți în pagini rezultatele pe care le afișează la căutările utilizatorilor, conform techcrunch.com
În urma schimbării, rezultatele vor fi afișate într-o singură pagină, ce va putea fi derulată până când utilizatorul găsește rezultatul dorit.
Cum se vor încărca în noul format?
Așadar, rezultatele se vor încărca progresiv în noul format, pe măsură ce acesta sunt derulate în jos. În urma acestei schimbări, utilizatorul nu va mai fi nevoit să treacă la următoarea pagină, în cazul în care nu găsește rezultatul dorit.
În motivarea deciziei, Google a explicat că majoritatea utilizatorilor, care caută un răspuns punctual, nici nu trec de prima pagină a rezultatelor, deoarece găsesc la început ceea ce caută.
Modificarea îi vizează pe cei care fac cercetări mai ample sau se documentează din mai multe surse pe anumite subiecte sau cei care au nevoie să viziteze mai multe site-uri din rezultatele afișate la căutare.
Cum vor fi afișate reclamele?
Totuși, Google nu informează dacă această schimbare va oferi companiei mai multă libertate în plasarea reclamelor. În loc să se limiteze la anumite poziții fixe dintr-o pagină, Google va putea insera reclamele între rezultate, într-o modalitate similară Facebook. Trebuie menționat că noul format este deja activat în SUA, atât pe Android, cât şi pe iOS, urmând să fie extins ulterior la nivel global.
Veşti excelente pentru utilizatorii Google Maps
Anterior, Google a anunțat va aduce o serie de schimbări în aplicaţiile sale Google Maps şi Google Flights. Utilizatorii vor face decizii mult mai informate în legătură cu modul în care călătoresc, după ce Google Maps şi Google Flights vor arăta cum planul de călătorie al unei persoane are impact asupra mediului înconjurător. Autoturismele şi avioanele contribuie foarte mult la emisiile de carbon în atmosferă şi, implicit, la schimbările climatice negative, transmite CNN.
În sprijinul noii funcţii, Google foloseşte date de la Laboratorul Național de Energie Regenerabilă al Departamentului american pentru Energie. Acesta estimează că noile trasee eco-friendly au potențialul de a preveni eliberarea în atmosferă a mai mult de un milion de tone de emisii de dioxid de carbon pe an. Acesta ar fi echivalentul a eliminării a 200.000 de mașini de pe şosele, susține Google.
În aplicaţia Google Maps, aceste rute “ecologice” vor putea fi uşor recunoscute după icoana unei frunze verzi. Rutele vor include şi informații despre cât va dura călătoria și, foarte important,cât de mult combustibil ar putea economisi șoferul.