Registrul Auto Român (RAR) îi informează pe șoferi că a fost lansat chatbotul RAReş. Este disponibil pe site-ul instituţiei, iar publicul poate accesa mult mai rapid informații importante.

Registrul Auto Român (RAR) a făcut un anunț important pentru șoferi

Prin intermediul chatbotului RAReş, publicul poate accesa mai uşor informaţii tehnice, precum data când expiră inspecţia tehnică periodică a maşinii, cum trebuie să procedeze dacă au pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum pot să obţină o programare într-o reprezentanţă.

Registrul Auto Român (RAR) a oferit mai multe informații într-un comunicat.

„Vrei să verifici rapid când expiră inspecţia tehnică periodică a maşinii tale? Vrei să ştii cum trebuie să procedezi dacă ai pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum să obţii o programare într-o reprezentanţă? De acum poţi vorbi şi cu RAReş, noul nostru coleg virtual care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor voastre 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro)”, a transmis de RAR.

Registrul Auto Român - RAR
SURSA FOTO: Facebook, Registrul Auto Român Oficial

Chatbotul RAReş a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun

Instituția susține că chatbotul RAReş a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar şi prietenos. Ar avea capacitatea de a procesa volume mari de informaţii şi de a înţelege limbajul natural uman.

Totodată, va învăţa continuu din aceste schimburi de informaţii, pe măsură ce va interacţiona cu utilizatorii. Astfel, ar urma să devină mai performant şi mai precis în furnizarea de răspunsuri şi soluţii personalizate.

Un chatbot este un program de calculator care simulează conversația umană

Amintim că un chatbot este un program de calculator care simulează conversația umană cu un utilizator final. Trebuie menționat că nu toți roboții de chat sunt dotați cu inteligență artificială (AI).

Totuși, aceste programe care simulează conversația umană utilizează din ce în ce mai mult tehnici conversaționale de AI, precum prelucrarea limbajului natural, pentru a înțelege întrebările utilizatorilor și a automatiza răspunsurile la acestea.

Următoarea generație de programe conversaționale beneficiază de capacități de inteligență artificială generativă. Astfel, oferă funcționalități mai avansate prin înțelegerea limbajului comun și a întrebărilor complexe. Totodată, se pot adapta la stilul de conversație al utilizatorului în timpul utilizării.