joc, procese si intrigi complicate, bine tintite, perioade de glorie si agonie, incercari de resuscitare, ambitii, actiuni in forta (la propriu). Pe ecran, toate aceste momente nu s-au vazut. Postul a continuat sa emita, cu mici schimbari in programe (au disparut emisiunile proprii) si in audiente. Framantarile din interiorul postului muzical nu au ramas insa fara efecte. Pe fondul unor datorii, postul de televiziune pierde la licitatie marca „Atomic”. Castigatorul, Nicolae serbu, obtine titlul de proprietate de la OSIM, dar alte actiuni in instanta sunt pe rol si ar putea schimba situatia. In acest context, la care se adauga o imagine „bantuita” de manele (desi nu mai apar pe post) si presiunile lui serbu la adresa cablistilor (somati sa nu mai preia canalul), managementul televiziunii decide rebrandarea in „TV K-lumea”, sloganul de inceput al Atomic TV.”Nu puteam sa vindem publicitate la valoarea reala a postului. Atomic TV avea sechele de imagine si am dorit sa reimprospatam brandul, sa ne rupem de trecut. Atomic avea o imagine de post de manele”, explica Bogdan Lazarescu, director de vanzari al Cable Direct, companie care se ocupa de vanzarile de publicitate si de marketingul postului. Practic, postul se numeste, din 26 iunie, „TV K-lumea” si are o marca „desenata” de agentia Saatchi&Saatchi.Rebrandarea inseamna o revenire a programelor proprii consacrate in primii ani de emisie: Rockada, Atomic CafA