Monica Tamaș, noul General Manager al Unilever România și Moldova

Unilever anunță numirea Monicăi Tamaș în funcția de General Manager al Unilever România și Moldova, începând cu luna ianuarie 2025. Ea preia conducerea afacerii locale având o experiență vastă în companie, dobândită prin ocuparea unor roluri complexe în diverse piețe din Europa.

În noul rol, Monica va fi responsabilă de strategia locală și de planul de investiții pentru maximizarea performanței Unilever în cadrul piețelor Home Care, Beauty and Personal Care și Nutrition din cele două țări. Monica va lucra alături de o echipă locală de conducere, acest nou mod de organizare reflectând recunoașterea potențialului local și orientarea spre creștere și dezvoltare.

„Sunt bucuroasă să revin alături de o echipă puternică, de care mă leagă multe experiențe și lecții valoroase. Pentru mine, este o mare onoare și responsabilitate să duc mai departe moștenirea unui business construit cu pasiune, integritate și orientare spre sustenabilitate. Unilever are o prezență solida pe piețele din România și Moldova, precum și un potențial fantastic de dezvoltare.

Așadar, îmi propun să lucrez alături de echipă pentru a aduce mai multă valoare consumatorilor și clienților noștri prin investiții în inovație, branduri și produse de calitate. Cred cu tărie că suntem foarte bine poziționați pentru a fi mai aproape de consumatori și a dezvolta categoriile în care operăm, în colaborare strânsă cu clienții noștri. Avem foarte multe atuuri, cum ar fi experiența de peste 30 de ani acumulată pe piața locală, brandurile noastre folosite de milioane de români precum și o echipă foarte pregătită, dornică de succes”, a declarat Monica Tamaș, General Manager Unilever România & Moldova.

Parcursul profesional al Monicăi Tamaș

Monica Tamaș s-a alăturat echipei Unilever România în anul 2013, lucrând anterior în alte companii de top din industria FMCG. După o perioadă de opt ani petrecută în cadrul Unilever South Central Europe, a preluat atribuții la nivel regional în divizia Home Care prin poziția de East Europe Category Lead, iar apoi ca Chief Marketing Officer East Europe and DACH. În cel mai recent rol, Monica a condus operațiunile Home Care pentru Germania, Austria și Elveția.