Rețeaua de restaurante McDonald’s România a lansat ieri o campanie în cadrul căreia clienții pot încerca produse în ediție limitată precum ciocănele de pui, cârnăciori oltenești, salată asortată și desert cu brânză dulce și stafide.
Campania Săptămâni Românești aduce în restaurante rețete noi, cu un gust românesc.
„Suntem mereu atenți la obiceiurile și preferințele clienților noștri și încercăm să rămânem pe placul lor oferindu-le un meniu divers, accesibil tuturor în orice moment în care ne vizitează. Produsele cu specific local au avut încă de la prima ediție un succes peste așteptări și ne-am dat seama că sunt importante pentru clienții noștri. Dacă anul trecut am avut primul produs realizat 100% din ingrediente locale, anul acesta propunem două produse 100% românești: cârnăciorii oltenești și ciocănelele de pui. Meniul e completat de salata asortată preparată din legume proaspete de la Eisberg, iar la final avem și ceva dulce: desertul cu brânză dulce și stafide”, a declarat Daniel Boaje, directorul general al Premier Restaurants România, companie care deține franciza McDonald’s România.
Lanțul de restaurante a ajuns luna aceasta la 69 de unități și are 22 de proiecte de dezvoltare și investiții care urmează să fie implementate în România până la finalul acestui an. În România, McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu unități deschise în 21 de oraşe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 5.000 de angajaţi şi primește zilnic peste 200.000 clienţi.