Schimbare la vârful PRO Tv. ”Suntem în căutarea unor abordări fresh și inovative”, declară CEO – ul grupului media, Aleksandras Cesnavicius.
În consecință, echipa de management va fi condusă de un specialist care în ultimii cinci ani s-a implicat activ în comunitatea de profil.
Schimbare la vârful PRO Tv. Un nou Head of Marketing
PRO TV anunță că, din 13 iulie, Bogdan Țurcanu se va alătura echipei de management a PRO TV, în rolul de Head of Marketing.
În această poziție, el va gestiona alinierea strategică a tuturor funcțiunilor interne în vederea promovării show-urilor PRO TV și a implementării proiectelor de marketing și comunicare împreună cu echipa sa, în strânsă colaborare cu Lucia Antal, Head of Research and Development și cu Vasile Alboiu, Creative Director.
De-a lungul carierei, Bogdan a lucrat în companii cunoscute precum Heineken, Fashion Day, Uber și Ursus Breweries unde a dezvoltat și coordonat inițiative care au schimbat regulile pieței, acordând o atenție specială inovației și experienței consumatorului.
În ultimii cinci ani, Bogdan a decis să se implice activ în comunitatea de marketing, făcând parte de juriul unor competiții extrem de cunoscute de specialiștii din domeniu, precum Effie și Internetics.
”În PRO TV, ne dorim întotdeauna să fim în ton cu trend-urile din piață și căutăm continuu oportunități de optimizare a business-ului și a structurii noastre organizaționale. Sunt foarte încântat să îi urez bun venit lui Bogdan, care se alătură echipei ca Head of Marketing.
”Un adevărat profesionist cu o vastă experiență”
Este un adevărat profesionist cu o vastă experiență în marketing. Suntem în căutarea unor abordări fresh și inovative și sunt convins că Bogdan le va aduce în inițiativele noastre. ”, declară Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
După trei ani petrecuți în cadrul Ursus Breweries unde Bogdan a identificat, prioritizat și executat strategia de media și inițiativele de comunicare, el face o schimbare de carieră într-un mediu complet diferit în care își poate valorifica și mai mult experiența de business.
”Sunt încântat să mă pot alătura unei echipe care a setat constant benchmark-ul în industrie și a crescut mereu nivelul performanței.
În ultimul an și jumătate s-a putut observa o schimbare în atitudinea oamenilor cu privire la timpul petrecut în fața ecranelor, provocând astfel industria de media să se reinventeze constant. Abia aștept să pot duce acest domeniu la un alt nivel, alături de echipa mea.”, a spus Bogdan Țurcanu.
Lider pe piața locală în media și divertisment
Grupul PRO TV, lider pe piața locală în media și divertisment, are în portofoliu șapte televiziuni (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV Internațional și PRO TV Chișinău) și o varietate de domenii web.
Principala misiune a grupului este să inspire românii prin programe TV de calitate, care informează, educă, distrează și responsabilizează telespectatorii, respectând cele mai înalte standarde etice în jurnalism.
PRO TV este liderul televiziunilor din România, cu o strategie de programare care conține o varietate mare de producții locale, printre care se află știri, divertisment și ficțiune locale, dar și filme și seriale internaționale de top.