Schimbări importante pregătite pentru aplicația WhatsApp!

WhatsApp pregătește o versiune cu abonament, cu opțiuni suplimentare

Celebrul serviciu de mesagerie deținut de Meta, compania-mamă a Facebook, ar putea introduce în curând și o versiune cu abonament, care va oferi noi facilități. WhatsApp încearcă astfel o formă de monetizare a serviciuli, noile facilități urmând să fie disponibile doar pentru cei care scot bani din buzunar pentru respectivul abonament.

În codul versiunii beta a aplicaţiei WhatsApp au fost descoperite indicii care arată că serviciul deţinut de Meta vrea să lanseze o versiune Premium, scrie News.ro.

Până la acest moment, au fost descoperite trei noi funcții ce ar urma să fie disponibile pentru cei care plătesc un abonament, însă nu ar fi exclus ca și altele să fie adăugate înainte de lansarea oficială a versiunii Premium sau ulterior.

Care sunt cele trei noi facilități descoperite? WhatsApp Premium pare țintit către companii

Prima facilitate pentru cei care optează pentru un abonament lunar la Whatsapp ar urma să fie accesul la un link personalizabil pentru propriul profil, link ce poate fi modificat o dată la fiecare trei luni. Acest link ar trebui să reprezinte o modalitate mai facilă de contactare a unei firme, față de varianta numărului de telefon.

Ȋn plus, versiunea Premium a WhatsApp va permite conectarea simultană a până la 10 dispozitive la aceeaşi cont. Reamintim că, în acest moment, limita pentru toţi utilizatorii este de 4 dispozitive conectate simultan.

Cea de-a treia facilitate descoperită în codul versiunii beta va permite utilizatorilor plătitori ai WhatsApp să realizeze apeluri video cu până la 32 de participanţi. Se cunoştea faptul că aplicația testează conferinţele video criptate cu până la 32 de participanţi, însă nu se ştia că acestea vor fi disponibile doar pe bază de abonament.

Având în vedere toate aceste noi facilități, se pare că versiunea WhatsApp Premium este gândită în special pentru companii. Acestea vor beneficia de funcţii care le vor permite să efectueze operaţiuni de comerţ prin intermediul serviciului deţinut de Meta.