Revolut aduce schimbări pentru clienții din România
Revolut face modificări importante pentru clienții săi din România, aducând ajustări semnificative la comisioanele percepute pentru tranzacțiile valutare efectuate în weekend.
De la 22 aprilie 2025, doar utilizatorii planului Standard vor plăti un comision suplimentar de 1% din suma schimbată, dacă efectuează tranzacții în zilele de weekend.
Clienții care beneficiază de abonamentele Plus, Premium, Metal și Ultra vor fi scutiți de taxe suplimentare în acest context.

Taxe Revolut plan Plus
În ceea ce privește planul Plus, noile modificări stabilesc o taxă mai mică, de 0,5%, pentru schimburile valutare în weekend, iar pentru abonații Premium, Metal și Ultra, aceștia vor putea schimba valuta fără a plăti vreun comision adițional.
Această nouă politică reflectă un angajament mai mare al companiei față de oferirea unui serviciu mai echitabil, pe măsură ce diversifică opțiunile pentru diferitele categorii de utilizatori.
Un nou serviciu pentru clienți
În paralel, banca Revolut a anunțat lansarea unui serviciu inovativ care vizează combaterea fraudei prin impersonare.
Aceasta presupune realizarea apelurilor direct prin aplicația Revolut, astfel încât escrocii să nu poată simula sau copia aceste interacțiuni.
Apelurile vor fi stabilite doar după o confirmare prealabilă în cadrul chat-ului din aplicație. Acest lucru garantează un mediu de comunicare sigur și controlat.
Astfel, clienții băncii vor ști că dacă un apel vine prin aplicația Revolut și a fost confirmat în prealabil, atunci pot fi siguri că nu se află în fața unei tentative de fraudă.
Woody Malouf, directorul Departamentului FinCrime al Revolut, a subliniat importanța acestei măsuri, explicând că aceasta ajută utilizatorii să evite capcanele escrocheriilor înainte ca aceștia să ajungă să transfere bani în mod incorect.
„Scam-urile de impersonare pot fi un pericol pentru foarte mulți utilizatori. Noi am ajuns la concluzia că singura modalitate de a preveni acest tip de fraudă este să le punem clienților la dispoziție instrumentele prin care să poată să rupă vraja escrocilor, înainte de a apuca să le trimită acestora bani.
Marea majoritate a apelurilor noastre către clienți se realizează direct prin aplicație, numai după ce au fost stabilite de agenții de la Relații cu clienții cu utilizatorii care au nevoie de o astfel de interacțiune. Deci, dacă cineva te sună pe nepusă masă, la telefon, printr-un alt canal decât aplicația Revolut, atunci trebuie să te oprești și să îți pui întrebarea dacă este cu adevărat cineva din partea băncii care te apelează sau este un posibil escroc.
În schimb, dacă apelul se realizează prin aplicația noastră și a fost antamat anterior, atunci poți fi sigur că e Revolut, nu cineva care vrea să te păcălească”, a explicat Woody Malouf, directorul Departamentului FinCrime Revolut.
Revolut continuă să își diversifice serviciile, având în vedere nu doar îmbunătățirea experienței utilizatorilor săi, dar și protejarea acestora de riscurile crescânde asociate cu fraudele online.