Google continuă să optimizeze Gmail prin introducerea unor funcții menite să simplifice gestionarea corespondenței electronice pentru utilizatorii de card și telefoane mobile.
Cea mai recentă actualizare vizează utilizatorii care primesc facturi prin e-mail, oferindu-le un mod mai rapid și eficient de a le administra.
Google vine cu noi beneficii pentru pentru utilizatorii de card și telefoane mobile
Noua funcție permite afișarea directă a informațiilor esențiale despre facturi în aplicație, eliminând necesitatea deschiderii fiecărui mesaj în parte. Această îmbunătățire contribuie la o experiență de utilizare mai organizată, reducând timpul necesar verificării și gestionării documentelor financiare.
Funcția se bazează pe „summary cards”, carduri inteligente care afișează detalii esențiale, precum data scadentă și suma de plată. De asemenea, utilizatorii beneficiază de acces rapid la mai multe opțiuni utile, cum ar fi un link direct către platforma de plată a furnizorului, posibilitatea de a seta un reminder în Google Tasks pentru a evita întârzierile și acces rapid la desfășurătorul complet al facturii.

Disponibilitatea acestei opțiuni va depinde de procesul gradual de implementare realizat de Google
Această funcție este disponibilă atât pe Android, cât și pe iOS, însă doar pentru utilizatorii care au activat opțiunile „inteligente” din contul lor de Gmail. Google extinde această facilitate și pentru conturile Workplace, utilizate de companii pentru gestionarea comunicării interne.
Actualizarea este implementată direct la nivel de server, ceea ce înseamnă că activarea poate dura o perioadă până când toți utilizatorii vor avea acces la noua funcție. Chiar dacă aplicația Gmail este actualizată la cea mai recentă versiune, disponibilitatea acestei opțiuni va depinde de procesul gradual de implementare realizat de Google.
Google nu îți urmărește doar activitatea de pe motorul de căutare, ci îți caută și prin mail-uri
Amintim că Google nu îți urmărește doar activitatea de pe motorul de căutare, ci îți caută și prin mail-uri, ori chiar urmărește atent tot ce scrii. Nicăieri acest lucru nu este mai acut decât cu Chrome, cel mai popular browser și front-end pentru mașina de marketing a companiei.
Anul trecut, Google a anulat decizia de a elimina cookie-urile de urmărire care îi urmăresc pe cei 3 miliarde de utilizatori Chrome de pe net. Acum, Google pregătește ceva și mai îngrijorător, potrivit Forbes. Deși nu există o dată convenită pentru cookie-urile de urmărire, probabil există deja un pas următor.
Amprentarea digitală combină mai multe semnale de date ale utilizatorilor colectate pe dispozitiv, creând un profil care transcende site-urile web pentru a vă identifica pe voi și tot ceea ce vă place și vreți să cumpărați. Chiar și Google a criticat această urmărire în trecut, avertizând că „subminează alegerea utilizatorului și este ceva greșit”. În mod oarecum surprinzător, de data aceasta va trece dincolo de web la dispozitivele inteligente pe care le dețineți.