Schimbare radicală la Victoria’s Secret. Brandul de lenjerie renunţă la celebri “îngeri”

Victoria’s Secret

Cunoscutul brand de lenjerie intimă Victoria’s Secret îşi va schimba complet imaginea. Prezentările de modă unde celebri “îngeri” făceau spectacol vor deveni istorie.

Este revoluţie la Victoria’s Secret! Celebra companie de lenjerie intimă a anunţat că urmează să-şi schimbe radical imaginea.

Adio îngerilor de la Victoria’s Secret! Cine va fi noua imagine a companiei?

În primul rând, compania va renunţa la celebri “îngeri” (fotomodelele “Angels”), pentru că aceştia nu mai au “relevanţă culturală”.

Îngerii Victoria’s Secret au fost sinonimi cu acest brand începând cu finalul anilor 1990, unele din cele mai celebre fotomodele din lume făcând parte din acest grup select de-a lungul timpului: Gisele Bündchen, Naomi Capmbell, Tyra Banks, Heidi Klum, Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Rosie Huntington-Whiteley sau Candice Swanepoel.

Acum însă, noua imagine a brandului Victoria’s Secret va fi promovată de un grup de femei inspiraţionale, ce va include activiste şi antreprenoare.

Printre cele care vor deveni noua imagine şi voce a brandului se numără actriţă şi antreprenoarea indiană Priyanka Chopra Jonas sau fotbalista și activista pentru egalitate de gen Megan Rapinoe, scrie Bussines Insider.

CEO-ul Victoria’s Secret: Am știut că trebuie să schimbăm acest brand de mult timp

Martin Waters, CEO-ul companiei, a declarat într-un interviu acordat The New York Times şi publicat miercuri, că Îngerii nu mai sunt “relevanţi cultural”.

“Pe vremuri brandul Victoria avea o singură lentilă care era numită ‘sexy’. Am știut că trebuie să schimbăm acest brand de mult timp, doar că nu am avut controlul asupra companiei pentru a putea face asta”, a precizat acesta.

Prezentările de modă ale Victoria’s Secret au avut un rol important în a defini ceea ce înseamnă “sexy” în zilele noastre, însă, în ultima vreme, compania a fost criticată ca fiind depăşită de vremuri.

Prezentarea de modă din noiembrie 2019 a fost anulată după ce Ed Razek, unul dintre cei mai longevivi directori de marketing ai L Brands, compania-mamă a Victoria’s Secret, a făcut o serie de afirmaţii controversate legate de fotomodelele transgender sau supraponderale în prezentările Victoria’s Secret. Ed Razek, creditat cu lansarea carierei a multor fotomodele celebre, şi-a dat atunci demisia din funcţie.


Sursa foto: Dreamstime