Schimbare totală pentru pensii! Se întâmplă de luni, 25 octombrie. Ce trebuie să știe pensionarii

Sursă: INQUAM Photos, Octav Ganea

O hotărâre luată de Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă (CNSU) arată că este necesar Certificatul Verde la intrarea în toate instituțiile. Acest lucru este valabil de luni, 25 octombrie. Decizia implică o schimbare și pentru cei care încasează pensia pe card, dar care vor să o retragă de la sediile CEC.

Ce trebuie să facă pensionarii pentru a-și lua banii, începând de luni? Este obligatoriu

În acest context, dcnews.ro informează că a contactat CEC Bank pentru a afla ce poate face o persoană care nu deține Certificatul Verde.

„Purtăm în primul rând o responsabilitate față de clienții noștri: să le asigurăm accesul la propriile disponibilități și la propriile economii și să ne ducem la bună îndeplinire obligațiile la care ne-am angajat, ca intermediar financiar. Bineînțeles, respectând toate măsurile de siguranță și protecție ca și până acum”, a informat CEC Bank.

Accesul la servicii financiare este esențial pentru asigurarea nevoilor de bază

De asemenea, CEC Bank a punctat că dorește să asigure clienții că serviciile bancare de care au nevoie vor fi disponibile în continuare.

„Accesul la servicii financiare este esențial pentru asigurarea nevoilor de bază.  În contextul noilor măsuri, dorim să ne asigurăm clienții că serviciile bancare de care au nevoie vor fi disponibile în continuare.

În plus, Banca a emis, în mod gratuit, încă de anul trecut carduri de debit pentru clienții care își ridicau pensiile în numerar de la ghișeele bancii și a asigurat trimiterea acestora, fără costuri, la adresa de domiciliu a clienților, ca excepție de la practica standard care prevede ridicarea cardurilor din unități.

În același timp, pentru a facilita accesul la propriile resurse financiare prin canale alternative, le oferim clienților băncii, în mod gratuit, un pachet de cont bancar, care include cont curent, card (pe care îl trimitem acasă) și Mobile Banking, acesta putând fi achiziționat 100% online, fără a fi necesară deplasarea la bancă. Pentru acest pachet, banca nu va percepe comision de administrare până în martie 2022.

Solicitările de activare a acestui pachet se pot face online, de la distanță, prin magazinul online CEC_In, la adresa www.cec.ro/cec-in, și apoi selectarea produsului Pachet Bun Venit. Activarea serviciilor se poate face de pe orice dispozitiv conectat la internet, dotat cu cameră video și implică completarea datelor personale, încărcarea unei poze cu cartea de identitate și un scurt apel video cu un operator. Tot procesul durează doar 10 minute, iar cardul il trimitem la adresa indicata de client”, au completat reprezentanții CEC Bank.