Călin Clej, care a ocupat poziția de Senior Manager Marketing, PepsiCo East Balkans Beverages & East Europe Carbonated Soft Drinks Platforms, a fost promovat în poziția de Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, a anunţat compani într-un comunicat de presă.
Din noua poziție, el va coordona platformele de Brand şi Trade Marketing pentru băuturile din portofoliul PepsiCo în România, Grecia, Bulgaria, Serbia, Albania, Croația, Macedonia, Muntenegru, Bosnia, Malta, Cipru și Israel, cuprinzând peste 67 de milioane de consumatori.
În noul rol, Călin Clej va asigura buna implementare a planurilor integrate de activități pentru băuturile PepsiCo și va dezvolta noi sinergii în regiunea piețelor balcanice.
“Călin Clej a jucat un rol cheie în succesul PepsiCo Beverages, îmbunătățind procesele de lucru și avansând programe care au susținut expansiunea brandurilor în piețele locale. Datorită experienței lui, împreună cu impresionanta înțelegere a comportamentului consumatorului, a tendințelor și a mediului concurenţial, Călin a inițiat programe și campanii remarcabile pentru brandurile noastre de băuturi, implicând cu succes consumatorii locali. Pasiunea lui și concentrarea deosebită, împreună cu abilitățile de lider, îl recomandă ca fiind cel mai potrivit pentru noua poziţie”, a comentat Levent Yuksel, Vice President General Manager, PepsiCo Greater Balkans & South Eastern Europe Region Franchise.
“Povestea mea alături de PepsiCo a început acum treisprezece ani, timp în care mi-am dezvoltat abilitățile și experiența, lucrând pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume. Sunt încântat să preiau această funcție, care îmi va permite să gestionez planuri de activități integrate pentru băuturile PepsiCo într-o regiune mai mare și mai provocatoare din Europa”, a comentat Călin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise.
Campaniile dezvoltate sub mandatul lui Călin au devenit referințe în industria de marketing locală, prin abordările strategice propuse, creativitatea și eficiența lor. În 2011, după mai mult de două decenii, Pepsi a readus românilor sticla de Pepsi-Cola prin campania locala „Pepsi-Cola. Şi ieri. Şi azi”, premiată cu un Grand Effie şi două Gold Effie, iar în 2014 a fost dezvoltată prima platformă de marketing Pepsi la nivel regional, lansată prin campania "Acum sunt pe +”. Aceasta a comunicat o gamă inovatoare de ambalaje, create pentru nevoile specifice ale consumatorilor, cu o abordare diferită a categoriei Cola din perspectiva relației volum/valoare.
La PepsiCo din 2002, Călin Clej conduce, în Romania și în regiune, dezvoltarea platformei de comunicare pentru toate băuturile din portofoliul companiei: Pepsi, 7UP, Mirinda, Mountain Dew, Rockstar, Prigat, Lipton și Gatorade.