Schimbări în managementul Kelion, compania care deține marketonline.ro

Începând cu luna august 2014, Andrei Crăcea va prelua conducerea executivă a Kelion Online Concept, compania care administrează magazinele online marketonline.ro, mediadot.ro și azerty.ro.

« Cred că în viitorii ani zona de comerț online va fi vitală pentru orice tip de industrie.În acest moment sunt puține companii care înțeleg cum funcționează sistemele online și comportamentele clienților, iar experiența acumulată de echipa Kelion în acest sens, precum și faptul că aceasta se află deja în prima linie a comerțului online din România, m-au făcut să-mi îndrept atenția către acest business. În următorul an, alături de întreaga echipă, urmărim creșterea accelerată a cifrei de afaceri și eficientizarea proceselor.» a declarat Andrei Crăcea, Manager General al Kelion Online Concept.

Cu o experiență de peste 14 ani pe piața de ITC&C, în perioada 2000-2010 Andrei Crăcea a fost acționar si director al Tora Computers, firmă specializată în distribuția de produse IT&C către marile lanțuri de retail. Din 2012 s-a alăturat echipei Kelion Online Concept, fiind implicat activ în managementul marketonline.ro, mediadot.ro și azerty.ro, alături de Cătălin Mihailescu, administratorul și acționarul majoritar al companiei în perioada 2009 – 2014.

« Dublarea cifrei de afaceri în acești ani, într-un context economic dificil și în cadrul unei piețe în care activează jucători foarte puternici, a fost o adevărată provocare. Anul acesta vânzările companiei vor depăși 11 mil euro, iar serviciile oferite clienților sunt cu adevărat de 7 stele. Totuși, crearea unui business orientat spre client și respectarea tuturor principiilor magazinului nu au fost deloc facile, necesitând eforturi financiare și umane deosebite. Vreau să mulțumesc acelor oameni din companie care au fost alături de mine din momentul preluării activității acesteia și care au crezut în acest proiect. În acest moment am descoperit câteva oportunități de business de nișă, care îmi oferă noi challenge-uri în care aș putea mixa experiența dobândită în online cu pasiunile personale pe care a trebuit să le las deoparte în ultimii ani. » a declarat Cătălin Mihăilescu.

În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 35% iar numărul clienților a crescut cu 25%.

După o experiență de 20 de ani în domeniul IT&C, Cătălin Mihăilescu va mai rămâne implicat în companie la nivel strategic pentru o perioadă de un an, urmând ca pe viitor să se dedice unor noi proiecte care nu exclud zona online, dar care sunt legate în mod special de natură, timp liber și adrenalină.

 « MarketOnline, MediaDOT si Azerty au ajuns să fie unele dintre cele mai de încredere magazine online spre care te poți îndrepta atunci când vrei să fii sigur că investiția în produse electronice și electrocasnice îți va returna cea mai bună calitate la cel mai bun preț. » a declarat Andrei Crăcea.

Kelion Online Concept va rămâne consecvent principiilor axate pe respect și transparență în relațiile cu clienții și va continua să vină cu un portofoliu de soluții cât mai diversificate pentru a răspunde nevoilor acestora, adaptându-se în mod continuu evoluției tehnologiilor.

Persoană de contact :

Ana Mihăilescu, PR & Marketing Manager

ana@kelion.ro