Gerald Kuehr a jucat un rol important în lansarea programului Net Revenue Management (NRM), unul dintre pilonii de creștere ai Unilever, iar acum își va demonstra talentul din noul său rol. Kuehr va face parte atât din echipa europeană, cât și din echipa globală de conducere, ceea ce îi va oferi posibilitatea de a crea structuri, procese și metode de lucru mai rapide, simple și integrate.

„În piața plină de provocări în care operăm (…), interesează simplificarea modului de lucru din organizație și modul prin care putem integra componenta de e-commerce în interacțiunea dintre consumatori și canale de distribuție”, spune Gerald Kuehr.

Gerald Kuehr s-a născut în Austria și are un doctorat în Business Administration, specializarea Marketing and Controlling la universitatea din Linz, Austria. Gerald face parte din echipa Unilever din 2010, când s-a angajat cu funcția de EVP Europe Customer Development pe care o deține în prezent. Din această poziție este responsabil pentru creșterea business-ului Unilever din Europa și strategia de vânzări. De asemenea, coordonează divizia globală de înghețată pentru canalele Out-of-Home și echipele de Global Customer pentru Carrefour, Tesco, Casino, Auchan, Metro, Ahold și Lidl Europe.

De asemenea, Henry Schirmer a fost numit Vice-Președinte Financiar al Unilever Europa (EVP Finance Unilever Europe). El o înlocuiește pe Gijsbert de Zoeten, care va fi responsabilă de programul global al Unilever, Zero Based Budgeting. Schirmer și-a început cariera în 1990, ca management trainee pentru Unilever, având ulterior diferite roluri, atât în Unilever, cât și în afara companiei. Ultima poziție pe care a deținut-o a fost cea de Vice-Președinte Financiar al Unilever pentru regiunea Americii de Nord între 2012 și 2016. Henry Schirmer și-a început cariera la Unilever în 1990, în Germania, apoi s-a mutat la Elida Gibbs în 1992, unde a avut atribuții în domeniile Financiar și IT.

Unilever este prezent pe segmentul furnizorilor de alimente și produse de îngrijire personală, în peste 190 de țări. Anul trecut, compania a generat vânzări în valoare de 53,3 miliarde euro.