Până la îndeplinirea criteriilor de performanţă şi exercitarea opţiunii de cumpărare, responsabilitatea administrării agenţiei va reveni în mod unic Elizei Rogalski şi Alinei Damaschin, ceilalţi acţionari rămânând “silent partners”. În acelaşi timp, Alina Damaschin intră în acţionariatul agenţiei, care îşi schimbă numele în “Rogalski Damaschin Public Relations”, procesul de rebranding urmând a se finaliza în perioada imediat următoare. Părţile au fost asistate în acest demers de către societăţile de avocatură Reff şi Asociaţii, respectiv Mareş, Danilescu şi Asociaţii.
Schimbări la vârful Rogalski Grigoriu
3 iulie 2013, 15:01
Ultima modificare în 3 iulie 2013, 18:01
Rogalski Grigoriu Public Relations anunţă că acţionarii săi au semnat un pact de opţiune de cumpărare, document prin care Eliza Rogalski şi Alina Damaschin au opţiunea de a cumpăra de la Dragoş Grigoriu, Corina Grigoriu şi Florina Vărzariu deţinerile acestora integrale, sub condiţia îndeplinirii unor criterii de performanţă
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- CEZ România a jucat rolul de ”bancă” pentru CFR şi Poşta Română
- Internetul industrial ar putea aduce 2,2 trilioane euro la PIB-ul european până în 2030
- Zero accidente rutiere, autovehicule automate, ecologice, interconectate
- Gadgeturi Sony pentru vacanță
- Parc industrial la Mioveni
- Piperea: “90% din comunele din România sunt în insolvenţă”
- Apa Nova repopulează Delta Dunării cu sturioni
- România pierde anual 4,4 miliarde de dolari pe lanţul de producţie, transport şi distribuţie de energie
- Corporaţiile care vor salva America
- Ctrl+Alt+Delete = Profit