Astfel, utilizatorii X (ex Twitter) care au afișări foarte multe la postări vor fi recompensați. O primă plată a fost deja făcută la începutul lunii către câţiva creatori de conţinut.
Acum, X anunță lansarea oficială la nivel global a programului de recompensare a creatorilor.
Sunt mai multe condiții pentru admiterea în noul program. Utilizatorii trebuie să aibă cel puţin 500 de urmăritori, peste 15 milioane de afişări în ultimele trei luni şi să fie abonaţi Blue.
Compania nu precizează cum se fac aceste plăți, doar menționează că pentru realizarea unei plăţi, pragul minim este de 50 de dolari.
Twitter tocmai a devenit X săptămâna aceasta. Noul brand vrea să reflecte ambiţiile lui Elon Musk de a crea o „super aplicaţie”, cu numeroase facilităţi, inclusiv financiare.
Noul logo pentru Twitter este acum un „X”
Elon Musk a decis că acest nou simbol va înlocui deja celebra pasăre albastră. Miliardarul a dat detalii și despre semnificația „X”-ului care va fi imaginea Twitter.
Alături de directoarea executivă a Twitter, Linda Yaccarino, miliardarul a prezentat luni un nou logo pentru platforma socială. Acesta este un „X” de culoare albă pe un fundal negru. Logo-ul original al Twitter – cel al păsării albastre – a fost proiectat în 2012 de o echipă de trei persoane.
„X este aici! Hai s-o facem”, a scris pe Twitter Yaccarino. Ea a postat şi o fotografie cu logo-ul proiectat pe birourile companiei din San Francisco.
În acest moment, pe contul de Twitter al lui Yaccarino dar și pe cel al lui Musk apare logo-ul X. Pasărea albastră a Twitter este încă vizibilă pe platformă.
Tweet-urile se vor numi „x-uri”
Elon Musk a anunțat încă de acum o zi că doreşte să schimbe logo-ul Twitter. El a făcut și un sondaj de opinie printre milioanele sale de urmăritori pentru a afla dacă ar fi în favoarea schimbării schemei de culori a site-ului din albastru în negru. Ca răspuns la un tweet în care a întrebat cum se vor numi tweet-urile sub noul „X”, Musk a răspuns „x-uri”.
Matt Rhodes, responsabil de strategie la agenţia de creaţie House 337, a declarat pentru Reuters că orice modificare a unui brand atât de bine stabilit în cultura populară reprezintă un risc.
„Orice lucru care îi face pe oameni să găsească mai greu sau să dorească să deschidă aplicaţia pe ecranele aglomerate ale telefoanelor lor riscă să dăuneze utilizării”, a susținut acesta.
Ambiția lui Musk: O „aplicaţie pentru orice” numită „X”
De altfel, Elon Musk a susținut, în trecut, că achiziţionarea companiei ar accelera cu trei până la cinci ani ambiţia sa de a crea o „aplicaţie pentru orice” numită „X”. Musk a cumpărat domeniul x.com de la PayPal în 2017, spunând că are „valoare sentimentală”. Musk a cofondat x.com ca o bancă online în 1999, care s-a transformat ulterior în PayPal.
„X este viitoarea stare de interactivitate nelimitată – centrată pe audio, video, mesagerie, plăţi/bancă – creând o piaţă globală pentru idei, bunuri, servicii şi oportunităţi”, a scris Yaccarino pe Twitter duminică.
Yaccarino, fosta şefă a departamentului de publicitate de la NBCUniversal, care a devenit director general al Twitter pe 5 iunie, a preluat funcţia în condiţiile în care platforma media încearcă să stopeze o scădere a veniturilor din publicitate.