ING Bank a transmis clienților săi o notificare în ceea ce privește „noua colecție de schimbări contractuale din sezonul primăvară-vară”. Instituția financiară face o serie de modificări în ceea ce privește serviciul de Home’Bank și introduce o serie de reguli noi.
Concret, începând cu 23 aprilie 2021, toate plățile online făcute cu cardul de persoană fizică sau cu VISA Business, care necesită măsuri suplimentare de autentificare, vor putea fi autorizate exclusiv din Home’Bank. Asta înseamnă că precedentele metode de autorizare, precum codul primit prin SMS, nu vor mai fi folosite.
De asemenea, serviciul Home’Bank poate fi folosit la aproape orice ai nevoie chiar și fără cont curent. Prin Home’Bank se poate administra cu ușurință relația cu ING pentru deschiderea sau închiderea de produse și serviciile disponibile, actualizarea de date, vizualizarea și ștergerea celor împuterniciți de pe conturi. În același timp acesta poate fi folosit și ca un instrument de plată, în cazul în care ai acces la un cont curent de persoană fizică.
Nu în ultimul rând, dacă aveți deja activ serviciul Home’Bank, acesta va rămâne activ chiar dacă se închide contul de care este atașat.
ING introduce noi reguli
Pentru clienții care au mai multe conturi curente în euro, începând cu data de 25 mai 2021, comisionul unic de administrare de 2 euro/lună se va aplica pentru fiecare cont în parte. Aceste conturi, în cazul în care nu sunt folosite, pot fi î nchise direct din Home’Bank sau în orice ING Office.
De asemenea, începând cu 25 mai 2021 pentru plățile cu cardul de tip Jocuri de noroc (Gambling) se va aplica un comision în valoare de 3,9 lei per tranzacție, plus 1,9% din suma tranzacției pentru tranzacții cu cardul de lei și respectiv 0,8 euro plus 1,9% din sumă, pentru tranzacții cu cardul de euro. În tranzacțiile de acest tip se numără: jocurile de noroc, pariurile, jocurile la casino, biletele de loterie etc.
Ce alte schimbări mai anunță instituția financiară
Începând cu data de 19 aprilie 2021, clienții vor fi notificați atunci când folosesc cardul pentru plăți la POS/ online sau pentru retrageri de numerar de la ATM, pe tot teritoriul Uniunii Europene.
Astfel, fie că sunt făcute plăți în euro sau într-o monedă națională diferită de euro (a unui stat membru UE), iar moneda tranzacției este diferită de moneda contului atașat cardului, clientul va fi notificat cu privire la costurile totale de conversie valutară, aferente tranzacției cu cardul. Costurile sunt exprimate procentual prin raportarea acestora la cea mai recentă rată de schimb valutar de referință disponibilă, emisă de Banca Centrală Europeană.
Aceste notificări vor fi transmise prin email sau prin SMS.
În fine, începând cu 1 iunie 2021 clienții ING vor putea transfera bani în regim de urgență direct din Home’Bank din conturile în valută. Banii vor ajunge în aceeași zi lucrătoare, dacă tranzacția a fost făcută în intervalul orar permis ordinelor de plată în regim de urgență și va fi comisionată conform listei de taxe și comisioane. Transferul poate fi făcut în oricare dintre următoarele monede EUR, USD, GBP, HUF, CAD, CHF, DKK, SEK, şi PLN.