TikTok extinde programul Effect Creator Rewards
TikTok Effect Creator Rewards. TikTok aduce modificări în politica sa privind platforma de social media. Utilizatorii din România sunt implicați și ei. Compania face cunoscută extinderea programului Effect Creator Rewards. TikTok oferă astfel posibilitatea creatorilor de conținut din România să câștige bani din efectele de realitate augmentată pe care le creează.
Extinderea programului Effect Creator Rewards s-a realizat până acum în 33 de noi țări, inclusiv în România.
Prin intermediul acestui program, creatorii de conținut pot să câștige bani atunci când efectele lor de realitate augmentată devin suficient de populare. De asemenea, pragurile de intrare în acest program au fost micșorate. Acest lucru ar trebui să faciliteze monetizarea și să conducă la crearea unui număr mai mare de efecte.
Drept urmare, pentru a începe să genereze venituri, este necesar ca un efect trebuie să fie utilizat în cel puțin 100.000 de clipuri. Totul, în decursul a 90 de zile.
La început, când programul a fost lansat, era necesar ca un efect să fie utilizat în 500.000 de clipuri în decurs de 90 de zile. Ulterior, acest prag a fost redus la 200.000 de filmări, înainte de a ajunge în cele din urmă la 100.000 de filmări.
Plata se va face pe baza modelului RPM (revenue per mile)
Însă modificările nu se opresc aici. O altă noutate constă în faptul că pentru a primi plata, se iau în considerare doar clipurile publice care utilizează efectele, nu și cele private, așa cum era practica anterior.
Pe lângă acestea, o altă schimbare importantă este că modalitatea de plată nu se mai va baza pe un procent fix. TikTok va trece la un model RPM (revenue per mile).
TikTok a dezvăluit că unii creatori au reușit să câștige până acum chiar și 14.000 de dolari pentru un singur efect. Sumele pot ajunge chiar la 50.000 de dolari pe lună.
Într-un mediu online în permanentă transformare, TikTok s-a evidențiat rapid ca un gigant în peisajul social media al României. Aplicația a captivat milioane de utilizatori entuziaști să exploreze și să împărtășească conținut creativ.
Potrivit informațiilor recente furnizate de reprezentanții platformei, TikTok s-a impus pe piața românească, atrăgând atenția și interesul utilizatorilor, devenind alegerea principală pentru divertisment și experiențe online.
La sfârșitul lunii octombrie a anului precedent, compania anunța că 7,4 milioane de români utilizează platforma de socializare lunar.
TikTok este o platformă de social media și de partajare a videoclipurilor. Ea permite utilizatorilor să creeze, să editeze și să împărtășească clipuri video scurte de până la câteva minute. Aceste clipuri pot varia de la dansuri, mimă, comedie, creații artistice, sfaturi de viață și multe altele.
Platforma este cunoscută pentru caracteristica sa principală, care permite utilizatorilor să își filmeze și să împărtășească videoclipuri de scurtă durată. Adesea ele sunt acompaniate de muzică de fundal sau alte efecte sonore. TikTok a devenit extrem de popular în rândul adolescenților și tinerilor adulți din întreaga lume.