“Mentalitatea turistului român s-a schimbat foarte mult. Dacă acum câțiva ani, avea o singură vacanță, cea de vară, în prezent, românul merge în acea vacanță, care este, mai ales, într-o destinație de litoral, dar își programează și una-două vacante mai mici în orașe europene. Tinerii care lucrează în corporații au dat tonul în acest sens, iar comportamentul lor a fost copiat și de alte categorii sociale”, a declarat Romina Dumitru, managerul proiectului City Breaks în cadrul Christian Tour.
Produsul city break creat de Christian Tour le oferă utilizatorilor posibilitatea de a-și împacheta singuri vacanța, alegând destinația, perioada de călătorie, compania aeriană și unitatea de cazare dorită. Astfel, pe site-ul Christian Tour, turiștii vor găsi câte un buton pentru a-și alege zborul, cazarea și combinația “zbor plus cazare” către orice destinație din lume unde există un aeroport către care se operează zboruri din România, atât directe, cât și cu escală.
Pe lista orașelor din oferta Christian Tour se regăsesc unele dintre cele populare destinații europene de city-break, precum Roma, Barcelona, Paris, Londra, Praga, Viena, Milano, Bruxelles, Amsterdam, Florența, Veneția, Lisabona, Berlin ori Madrid.
Astfel, turiștii pot pleca în această toamnă la Roma cu prețuri pornind de la 198 de euro pentru două nopți de cazare și biletele de avion dus-întors pentru doi adulți. Un city break în capitala Franței, tot pentru două persoane, costă aproximativ 400 de euro, iar în Amsterdam în jur de 480 de euro.
“Tarifele afișate au toate taxele incluse. Pe site, procesul de rezervare se face 100% online, fără asistența unui consilier de turism, plata făcându-se exclusiv cu cardul. Cu alte cuvinte, este o implementare specifică online-ului, care promovează achiziția self-made. Dar, dacă clienții vor să interacționeze cu un agent de vânzări, o pot face în oricare dintre sediile agenției”, precizează reprezentantul turoperatorului.
În cel mult două săptămâni, în același motor de căutare de pe site-ul Christian Tour va fi lansată și secțiunea de Experiențe, unde utilizatorii vor putea alege și rezerva din peste 100.000 de experiențe disponibile în destinațiile de city-break, experiențe pe care le furnizează platforma Viator, care aparține TripAdvisor. De pildă, turiștii vor putea achiziționa tururi culinare la destinație, croaziere, intrări la muzee etc.
Platforma include și posibilitatea de a rezerva city-break-uri în destinațiile interne deservite de un aeroport (Timișoara, Arad, Oradea, Baia Mare, Craiova, Târgu Mureș, Sibiu, Iași, Suceava, Constanța), în contextul în care interesul românilor pentru vacanțe de 2-3 zile într-un oraș din țară este pe un trend ascendent în ultimii ani.