Scop, unul dintre principalii distribuitori IT din piata locala, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri cu 30% mai mare fata de anul precedent (2005), de peste 70 de milioane de euro. Aproximativ 85% din cifra de afaceri provine din distributia IT. Pe segmentul de notebook-uri, Scop a inregistrat o crestere cu 80% a vanzarilor, pozitionandu-se dupa propriile estimari pe piata de profil, cu o cota de 30%. Pentru acest an, Scop estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de ci
Scop, unul dintre principalii distribuitori IT din piata locala, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri cu 30% mai mare fata de anul precedent (2005), de peste 70 de milioane de euro. Aproximativ 85% din cifra de afaceri provine din distributia IT. Pe segmentul de notebook-uri, Scop a inregistrat o crestere cu 80% a vanzarilor, pozitionandu-se dupa propriile estimari pe piata de profil, cu o cota de 30%.
Pentru acest an, Scop estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de circa 25% – 30% precum si dezvoltarea gamei de produse si servicii.
Potrivit companiei, o pondere insemnata in cifra de afaceri obtinuta in anul 2006, au avut produsele din segmentul “print©” (Toshiba si Kyocera) si software (Microsoft). Totodata, segmentul multimedia (videoproiectoare si aparate foto-video) a inregistrat o crestere cu 75% a numarului de unitati vandute, comparativ cu anul precedent.
“Prin intermediul brandurilor pe care le promovam urmarim sa oferim partenerilor nostri solutii complete pentru dezvoltare infrastructurilor companiilor medii si mijlocii, institutiilor, cat si companiilor mari”, spune Alexandru Visan, director general al Scop.
In 2006, compania a preluat societatea Datacom extinzandu-si in acest fel portofoliul cu produse precum CA, Juniper Networks, Secure Computing si Extreme Networks.
Scop Computers a fost fondata in 1994 avand ca obiect de activitate distributia de echipamente si solutii IT&C. Compania este prezenta in trei sectoare de afaceri ( Distributie IT, Sisteme de Procesare a Documentelor si Aplicatii Software de Business), avand 190 de angajati si peste 1.000 de parteneri care promoveaza pe piata romaneasca branduri precum Toshiba, Microsoft, HP, Fujitsu Siemens, Acer, Kyocera, 3Com sau Borland.
Sursa: Capital 13 Februarie 2007