Scorul mediu naţional de digitalizare a evoluat de la 36% în octombrie 2016 la 44% în martie 2017, noua opţiune a platformei Ready Business Score permiţându-le companiilor să se compare cu competitorii lor direcţi, care activează în aceeaşi industrie, din punctul de vedere al eficienţei şi al gradului de adaptare la noile tendinţe tehnologice, a anunţat luni, în cadrul unei conferinţe de presă, Daniel Bobu, director Enterprise Marketing, Vodafone România.
Cu ajutorul scorului pe industrie, companiile pot obţine o analiză personalizată a afacerii şi un set de recomandări de soluţii dedicate.
'Potrivit informaţiilor colectate prin intermediul platformei Ready Business Score în ultimele şase luni, companiile din Romania se concentrează pe îmbunătăţirea experienţei clienţilor, folosesc tot mai multe date mobile şi sunt foarte interesate de produse inteligente. Acum facem următorul pas şi lansăm scorul pe industrie, care va furniza companiilor informaţii despre afacerea lor privită în contextul industriei din care fac parte, ceea ce le va ajuta să se adapteze mai rapid la noile tendinţe şi să rămână competitive', a afirmat Daniel Bobu.
Media scorului din octombrie 2016 a fost calculată cu ajutorul unei cercetări efectuate pe un eşantion de companii a cărui structura reflecta mediul de business din România, iar scorul mediu de 44%, din luna martie 2017, este obţinut pe baza unui eşantion de 4.500 de companii care au completat chestionarul de pe ready.vodafone.ro.
'Gradul mediu naţional de digitalizare este generat după analizarea a trei arii importante pentru orice afacere, şi anume agilitate operaţională, conectarea angajaţilor şi interacţiunea cu clienţii. Oferta Vodafone România de servicii dedicate companiilor se adresează atât firmelor mici şi mijlocii, cât şi corporaţiilor, şi include soluţii individuale de voce mobilă, voce fixă şi internet, precum şi soluţii integrate şi servicii Machine to Machine', a precizat Daniel Bobu.
Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume. Vodafone Group are divizii în 26 de ţări, 48 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 17 ţări. La 31 martie 2017, Vodafone Group avea 515,7 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 17,9 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix.
AGERPRES