Românii își pot recupera în 7 zile banii rămași la City Insurance

Proiectul a fost lansat cu ajutorul agențiilor Otto Broker din toată țara sau online, pe platforma https://go.ottobroker.ro/recupereaza-banii-city-insurance. Campania lansată pe 4 mai se adresează clienților persoane fizice, cu polițe RCA pentru autoturisme și motociclete, care pot beneficia de acest program dacă încheie o nouă poliță RCA pe 12 luni prin Otto Broker.

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a suspendat licența City Insurance și a cerut instanței declanșarea procedurii de faliment în data de 17 septembrie 2021, iar Tribunalul București a decis deschiderea procedurii de faliment la data de 9 februrie 2022. După 90 de zile de la această dată toate polițele de asigurare încheiate de City Insurance încetează de drept, conform prevederilor legale, chiar dacă data lor de valabilitate s-ar fi întins și după acest moment. Deși după decizia ASF clienții aveau posibilitatea să denunțe orice polițe emise de City Insurance, foarte puțini au făcut acest lucru, rămânând astfel în baza acoperirii oferite de Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA). Prin urmare, la data de 11 mai a acestui an vor mai fi aproximativ 500.000 de clienți cu polițe a căror valabilitate se va încheia. În acest context, programul propus de Otto Broker oferă garanția plății rapide în 7 zile lucrătoare a sumelor pe care clienții persoane fizice le au de recuperat pentru perioada rămasă, cu condiția încheierii prin Otto Broker a unei noi polițe RCA pe 12 luni la unul din cei 5 asiguratori incluși în proiect.

„Proiectul „Recuperează-ți în 7 zile banii rămași la City Insurance” a plecat de la feedback-urile primite în ultimele săptămâni de la clienți și colegii noștri din prima linie. Am încredere că acest serviciu rapid și sigur pe care îl oferim consumatorilor care au de recuperat bani pentru perioada rămasă pe o poliță RCA la City Insurance este exact serviciul de care aveau oamenii nevoie în acest moment. Am creat într-un timp extrem de scurt  o inițiativă unică pe piața asigurărilor din România în contextul în care pentru mulți clienți data de 11 mai vine cu multe necunoscute. Clienții au dreptul să recupereze de la FGA banii pentru perioada de asigurare rămasă. Procedurile nu sunt foarte complicate, însă datorită volumului foarte mare de solicitări nu se oferă incă un termen clar legat de momentul în care se vor procesa cererile sau de momentul în care se vor face efectiv plățile. Ne-am asumat o mulțime de riscuri în acest proiect, precum și un efort uriaș, dar suntem încrezători că experiența WOW pe care o vom crea pentru mii de clienți ne va face să spunem la final că a meritat pe deplin”, declară Victor Șraer, CEO al Otto Broker.

Cui se adresează programul?

Programul se adresează clienților persoane fizice, cu polițe RCA pentru autoturisme și motociclete, care trebuie să furnizeze brokerului o împuternicire în baza căreia compania face aceste demersuri pentru ei, precum și documentele solicitate de FGA sau necesare pentru validarea dosarului: copie CI, copie talon, copie poliță veche City Insurance, cerere de plată FGA și un cont IBAN valabil. Clienții care doresc să beneficieze de această campanie de recuperare în 7 zile a banilor rămași la City Insurance au la dispoziție agențiile Otto Broker din țară, în care un consultant furnizează toate explicațiile și calculele necesare și îi ajută cu completarea și depunerea documentelor pe loc, dar și site-ul https://www.ottobroker.ro/, care oferă un calculator online unde orice client interesat poate afla câți bani are de recuperat pentru perioada rămasă din polița sa RCA, precum și un formular online de încărcare a documentelor necesare. În 7 zile lucratoare compania Otto Broker va verifica documentele depuse și va plăti, pentru dosarele complete și conforme, sumele calculate în baza prevederilor legale. Brokerul își asumă astfel preluarea dosarelor, subrogându-se în drepturi pentru a recupera sumele de la FGA și asumându-și riscurile legate de eventuale calcule incorecte sau dosare incomplete, precum și riscul legat de termenul incert de recuperare al acestor sume.

Înființată în 2001, compania oferă servicii de brokeraj de asigurări atât pe segmentul corporate, cât şi în zona retail, diferențiindu-se prin calitatea serviciilor și echipa de profesioniști orientată către clienți. Compania are o strategie de creștere de tip omnichannel, în care clienții pot folosi serviciile Otto Broker într-un model hibrid – atât digital, cât și cu interactiune umana, în funcție de preferințe. Această abordare a consolidat poziția de lider pe segmentul asigurărilor în centrele comerciale din Romania, rețeaua teritorială Otto Broker fiind formată în prezent din peste 25 de birouri și agenții în București, Brașov, Constanța, Focșani, Iași, Ploiești, Sibiu. Serviciile de brokeraj corporate se adresează în special companiilor românești de talie medie și mare și sunt specializate pe tipuri de asigurări care nu oferă doar protecție în domenii de înaltă specializare, dar pot fi și vectori de creștere a afacerilor acestor companii. Încă din anul 2015, compania este membru al International Credit Brokers Association (ICBA), cel mai mare parteneriat global de brokeri de asigurare de credit comercial. Viziunea Otto Broker este că un program de asigurări mai bun nu trebuie să fie mai scump, ci mai eficient.