ALTEX România, cel mai mare retailer electro-IT din România, anunță deschiderea unui nou magazin în Botoșani, într-un spațiu de peste 1200 de metri pătrați, în urma unei investiții de peste 500.000 euro. Noul magazin, aflat pe Calea Națională nr. 4, va fi deschis publicului începând cu data 1 octombrie.

Deschiderea magazinului face parte din strategia retalier-ului de a oferi, în spațiile extinse, experiențe de cumpărare complete și acces la o gamă extinsă de produse și servicii, în condiții de maximă siguranță atât pentru clienți, cât și pentru angajați.

Noul centru de servicii Altex din Botoșani dispune de 50 de locuri de parcare și este amenajat în acord cu obiectivul retailer-ului de a reduce cât mai mult amprenta pe care magazinele din rețea o au asupra mediului. Astfel, spațiul este dotat cu sisteme de iluminare cu LED, ecrane digitale și etichete electronice. Trecerea de la prețuri printate pe hârtie la prețuri afișate electronic asigură o mai mare vizibilitate a produselor și ofertelor la raft, maximizarea eficienței în schimbarea prețurilor, dar și îmbunătățirea experienței clienților în magazin.

Altex își extinde echipa

De asemenea, odată cu deschiderea magazinului, Altex își extinde și echipa la nivel local și face angajări pentru posturi de casieri sau consultanți de vânzări.

 ,,Investiția în noua locație din Botoșani reprezintă un pas strategic pentru noi în îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților noștri. Îi așteptăm în noul centru de servicii cu un design modern, adaptat noilor tendințe in digitalizare, pentru se bucura de multiple beneficii precum: consultanță de specialitate, servicii de finanțare flexibile cu aprobare pe loc, gamă extinsă de produse, livrare la domiciliu pentru produsele voluminoase, dar și facilitarea reciclării de deşeurile de echipamente electrice, electronice si electrocasnice”, a declarat Edvin Abdulachim, Director Comercial ALTEX.

 Noul magazin Altex va funcționa de luni până sâmbătă, între orele 09:00-20.00 și duminică, între orele 09:00 – 18:00. Joi, cu ocazia inaugurării, magazinul va fi deschis de la ora 08.00 până la ora 22.00, oferind ocazia clienților de a se bucura de ziua cu cele mai multe reduceri din an.

Reguli pentru protecția clienților și a angajaților

Altex acordă o atenție sporită protecției clienților și angajaților. Noul magazin respectă toate măsurile recomandate de autorități pentru prevenirea răspândirii COVID-19, aplicate la nivelul întregii rețele:

 

  • Angajații poartă măști de protecție în spațiile interioare;
  • Este asigurat triajul epidemiologic înainte de intrarea în magazin (verificarea temperaturii, atât a angajaților, cât și a clienților);
  • Magazinul este dezinfectat în mod regulat;
  • Există o stație cu dezinfectant de mâini la intrarea în magazin;
  • În magazin și parcare sunt plasate benzi pentru a indica distanța de siguranță de minimum 2 metri între persoane.

Altex România este lider pe piața de retail din România, cu peste 120 de magazine deschise în țară. În peste 29 de ani de provocări, Altex a trecut de la un business local de import de televizoare la liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România.

 Încă de la înființare, compania Altex și-a propus să ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor și soluții de finanțare accesibile.

Altex oferă clienților o gamă variată de electrocasnice mici, electrocasnice mari, produse cosmetice, parfumuri, obiecte de voiaj, trolere, produse pentru bebeluși, articole pentru copii, biciclete electrice, mașini second-hand, laptopuri, televizoare, telefoane, produse software, aspiratoare, fiare de calcat, aparate de aer condiționat, jocuri pentru PC și diverse console (cum ar fi PS sau Xbox), calculatoare pentru gaming și multe alte produse. 

Serviciul de 2X diferența versus alte magazine online sau offline asigură clienților cel mai mic preț din România.

Pentru a-și ajuta clienții să aibă acces la finanțare, Altex a înființat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluții optime de finanțare la dobânzi scăzute, pentru achiziția articolelor de pe website și din rețeaua națională de magazine.