Se deschide un nou supermarket de tip cash&carry în România! Este 100% românesc

cărucior supermarket, magazin

SURSA FOTO: Dreamstime

Se deschide un nou supermarket în România! Luna aceasta, un nou magazin de tip cash&carry, 100% românesc, se va deschide în București, reprezentând al 11-lea astfel de supermarket la nivel național.

Se deschide un nou supermarket în România

Se deschide un nou supermarket în România, pe data de 12 decembrie! Senic.ro este un supermarket de tip cash&carry, unde se pot achiziționa atât produse alimentare, cât și nealimentare, la prețuri accesibile, cu reduceri suplimentare pentru achizițiile en-gros.

În acest supermarket, clienții pot face cumpărături atât pentru aprovizionarea locuinței, cât și pentru restaurante sau mici magazine, similar cu modul în care funcționează Metro sau Selgros în prezent.

Senic este o companie 100% românească, înființată în 1994 de Iuliana și Severică Cîmpeanu, cu sediul central în Craiova. Principala activitate a firmei este importul, producția și distribuția națională de produse alimentare și nealimentare.

Senic deține fabrica Senic Quality din Drobeta-Turnu Severin, care produce dulciuri și produse sărate. Produsele proprii sunt disponibile atât în magazinele Senic Gross&Market, cât și în diverse magazine mici și medii, unde compania furnizează o gamă largă de produse.

SURSA FOTO: Senic.ro

Al 11-lea magazin Senic se va deschide în București

În prezent, rețeaua Senic include 11 magazine în întreaga țară, inclusiv primul magazin din București, situat pe Strada Fizicienilor, nr. 15, sector 3.

Printre locațiile în care compania este prezentă se numără orașele Sibiu, Caracal, Focșani, Mediaș, Slatina, Brașov, Pitești, Deva și Drobeta-Turnu Severin.

În 2023, Senic Com, care se ocupă cu intermedierea în comerțul cu produse alimentare, băuturi și tutun, a înregistrat afaceri de 356,5 milioane de lei și un profit de 20,3 milioane de lei, având 363 de angajați.

Senic Prod, compania afiliată, a înregistrat o cifră de afaceri de 12,2 milioane de lei în 2023, în scădere cu 5,92% față de anul anterior.

Senic Brand Store, care are ca obiect de activitate principal intermedierea în comerțul cu produse alimentare, băuturi și tutun, a obținut în 2023 o cifră de afaceri de 5 milioane de lei și un profit net de 543.000 lei, având un singur angajat.

Brooklyn și-a făcut apariția în București

Senic nu este însă singurul lanț de magazine care s-a deschis la noi în țară anul acesta. Amintim că vara aceasta, grupul internațional de retail Very Nice Retail (Ucraina) a intrat pe piața românească prin deschiderea a cinci magazine alimentare în București. Aceasta a fost prima expansiune a companiei ucrainene în România și un pas semnificativ în planurile lor de extindere în Europa. Magazinele alimentare „Brooklyn” au fost amplasate în locații strategice din București, pentru a asigura un acces facil consumatorilor români.

Magazinele de cartier „Brooklyn” sunt cunoscute pentru diversitatea produselor alimentare și băuturilor alcoolice pe care le oferă clienților. Fiecare magazin va dispune de o gamă variată de peste 1.500 de produse atent selectate, pentru a răspunde diferitelor preferințe ale consumatorilor români. Printre produsele disponibile se numără vinuri fine, băuturi alcoolice premium, gustări și delicatese. În plus, „Brooklyn” va oferi și produse locale, sprijinind astfel producătorii români și contribuind la dezvoltarea economiei locale. Mai multe puteți citi aici.