O gafă majoră făcută în cazul anchetei în desfășurare este faptul că epava mașinii a fost tractată în mod necorespunzător de la locul accidentului.
„Am trăit în aceste zile niște momente pe care le-am trăit și anterior, ani mulți la rând: sentimentul de neputință. Este incredibil la câte forțe au fost dizlocate în toate aceste zile la nivel de minister, la nivelul IGPR-ului, la nivelul Poliției de Frontieră, Jandarmeriei, tocmai pentru a asigura un climat normal, iată că vine un astfel de eveniment care pur și simplu îți umbrește tot ce ai făcut”, a spus Lucian Diniță.
Conform acestuia, polițiștii din teren trebuia să delimiteze perimetrul în care urma să se desfășoare ancheta, lucru care nu s-a întâmplat.
„Mai întâi fixezi locurile unde sunt rămășițele împrăștiate, după care începi secvențial procedura de recuperare a lor. (…) În primul rând este vorba despre împrejmuire. Apoi, fixarea poziției cadavrelor, dacă e vorba de persoane decedate. După aceea urmează fixarea elementelor de caroserie exact în pozițiile în care sunt găsite, pentru că la un impact și la momentul la care mașina se dezmembrează afli exact unghiul în care a intrat, viteza pe care ai fi putut-o avea ca aceste elemente să ajungă la distanțele repective. Fixarea se face cu etichete cu numere „, a adăugat Diniță, la Antena 3.