Se înlocuiesc contoarele electrice. Milioane de români au primit informarea. Cât costă procedura

economisire energie

SURSA FOTO: Dreamstime

Electrica, furnizorul de energie electrică din țară cu cel mai mare număr de clienți la nivel național, a transmis mai multe informații utile pentru clienți. Sunt vizați milioane de români. Despre ce este vorba?

Reprezentanții companiei Electrica au făcut un anunț important pentru cei peste 3 milioane de clienți ai companiei. Mai precis, românii sunt informați că trebuie să-și verifice contoarele pentru a se asigura că nu au defecțiuni.

Dacă există astfel de nereguli, asta necesită o echipă de deplasare la fața locului pentru repararea contorului sau înlocuirea acestuia.

Anunț important pentru clienții Electrica

Gigantul din domeniul energiei electrice a oferit mai multe explicații pentru clienți. În cazul în care pe ecranul contorului nu sunt vizibile datele cu privire la consum, clienții trebuie să urmeze sfaturile companiei.

Totodată, va fi nevoie de o verificare metrologică periodică, în cazul unor intervenții neautorizate la aceste dispozitive.

Într-o postare realizată pe site-ul oficial al companiei, gigantul a oferit mai multe motive pentru înlocuire unui contor electric:

  • apariția de modificări contractuale;
  • modernizarea rețelei care asigură curentul electric;
  • schimbarea tarifului de furnizare.
SURSA FOTO: Facebook, Sebastian Burduja

Orice problemă trebuie comunicată companiei

Compania subliniază că orice problemă trebuie comunicată printr-un apel telefonic, prin e-mail sau prin deplasarea la unul dintre sediile Electrica.

După ce clientul ajunge la fața locului, el trebuie să întocmească o cerere în scris. Cei care au optat pentru un apel sau mail către un operator va fi contactat de un echipaj.

Către compania se pot semnala și alte probleme legate de curentul electric, nu doar cele legate contor. Poate fi vorba și despre deranjamente cu privire la întreruperea alimentării cu energie electrică, la fluctuațiile de tensiune sau la deteriorarea racordului electric.

Clienții nu trebuie să se îngrijoreze cu privire la costuri

Mai mult, clienții nu trebuie să se îngrijoreze cu privire la costuri, după ce o echipă a companiei a intervenit la domiciliu. În baza contractului, aceștia au o intervenție efectuată în mod gratuit.

În cazul în care perceput un cost, clienții trebuie să se asigură că este absolut necesar, contactând din nou furnizorul.

„În cazul în care dorești să anunți telefonic un deranjament în instalația electrică de alimentare (cum ar fi întreruperea alimentării cu energie electrică, fluctuații de tensiune, nivel al tensiunii în afara limitelor standard, deteriorarea racordului electric, a elementelor de siguranță din firida electrică de branșament sau a coloanei electrice, blocarea sau funcționarea necorespunzătoare a contorului electric) sau dorești să semnalezi existența unor alte nereguli în rețeaua electrică, este necesar să contactactezi operatorul de distribuție”, este scris pe site-ul oficial al firmei.