Anunţ major pentru toţi clienţii Vodafone din România!

Gigantul telecom şi-a notificat clienţii că, începând cu data de 1 octombrie, va opera anumite modificări asupra contractelor de servicii fixe, adică televiziune, internet şi telefonie fixă.

Se scumpesc abonamentele fixe ale Vodafone! Anunţul momentului pentru clienţii companiei

Principala modificare vizează o scumpire a abonamentelor pentru toţi clienţii cu suma de 1 euro (TVA inclus). Vodafone subliniază că perioada minimă contractuală nu va fi modificată. În plus, şi tariful pentru factura tipărită se majorează la 1 euro, compania dorind astfel să încurajeze utilizarea facturilor electronice.

„Prețul lunar al abonamentului tău de servicii fixe va crește cu 1 EUR (TVA inclus), fără modificarea perioadei minime contractuale.

Tariful pentru factura tipărită se majorează la 1 EUR (TVA inclus), pentru fiecare factură emisă în format tipărit. Ne dorim să protejăm planeta și să reducem impactul activității noastre asupra mediului, inclusiv prin diminuarea consumului de hârtie.

Te încurajăm să utilizezi mijloacele digitale de transmitere a facturii accesând secțiunea Factura Ta din contul My Vodafone, astfel vei economisi și bani și vei contribui la un mediu mai curat”, se arată în notificarea primită de clienţii Vodafone.

Câţi bani vor scoate din buzunar clienţii cărora le-au fost suspendate serviciile pentru neplată?

Clienţii Vodafone au mai fost anunţaţi şi asupra noului tarif de reconectare, care este acum de 3 euro.

„În cazul suspendării serviciilor pentru neplată, după achitarea restanțelor, se aplică un tarif de reconectare în valoare de 3 EUR (TVA inclus). Acesta se va regăsi pe factura următoare reconectării. Poți accesa oricând situația facturilor tale în secțiunea Factura Ta din contul tău My Vodafone sau apelând 0372 022 222.

Pentru a ajunge în ramura Factură și plată din meniul interactiv, după autentificarea pe baza codului de abonat, este nevoie să alegi: 1 Pentru Informații despre factură, plăți și contul tău, 1 Pentru Informații despre ultima factură și soldul de plată și 1 Pentru a asculta datele facturii.”

Vodafone îşi rezervă dreptul de a majora preţul serviciilor în funcţie de inflaţie

O altă prevedere importantă este cea privind indexarea anuală a prețului serviciilor Vodafone în conformitate cu indicele armonizat al prețurilor de consum (IAPC), respectiv rata inflației, ce nu va putea însă depăşi 3% pe an din valoarea serviciilor.

„Pentru că inflația este un factor esențial în mecanismul de creare a prețurilor pentru toate bunurile și serviciile, contractul se completează cu o clauză de indexare anuală a prețului serviciilor în conformitate cu indicele armonizat al prețurilor de consum (IAPC), respectiv rata inflației, stabilite pentru România de către Eurostat, Oficiul de Statistică al Comunităților Europene, fără a putea depăși, însă, un procent de 3% pe an din valoarea serviciilor.

Prin urmare, art. 6 al Anexei 1 la contractului tău se completează cu următoarea clauză: 6.8 Având în vedere anumite fluctuații ale prețurilor bunurilor și serviciilor pe piață de natură a afecta echilibrul contractual, în vederea restabilirii acestuia, părțile convin ca tarifele pentru serviciile Vodafone să poată fi indexate, cu o frecvență anuală, prin simpla notificare transmisă de către Vodafone odată cu factura, anterior aplicării indexării.

Indexarea se va face în funcție de indicele armonizat al prețurilor de consum (IAPC), respectiv rata inflației, stabilite pentru România de către Eurostat, Oficiul de Statistică al Comunităților Europene, fără a putea depăși, însă, un procent de 3% pe an.

Părțile convin că indexarea anuală a tarifelor în raport cu rata inflației nu reprezintă o modificare unilaterală a prețului contractului, posibilitatea de indexare și mecanismul acesteia fiind agreate de parți încă de la încheierea contractului. Clientul declară în mod expres că a citit, înțeles și acceptă prezenta clauză.”

Clienţii Vodafone care nu sunt de acord cu aceste modificări pot denunța unilateral contractul de servicii fixe în magazinele Vodafone sau prin apel la 0372 022 222, în 30 zile de la primirea informării, fără plata vreunor penalități sau despăgubiri.