Până atunci, în magazinul din Băneasa, amatorii de chilipiruri pot găsi produse reduse chiar și cu 70%.
Lansarea oficială va avea loc marți, 13 august, oficialii IKEA păstrând secretul asupra noutăților pe care le vor prezenta. Potrivit presei internaționale, tema centrală a catalogului este ”Toate momentele contează”, cu referire directă la familie.
Anul trecut, rezultatele magazinului IKEA din România au fost în creștere cu 10,8% față de 2011. În această perioadă, 3 milioane de clienți au trecut pragul magazinului.
Aceștia au plecat acasă cu peste 11 milioane de produse în valoare de 400 milioane lei (inclusiv TVA). La nivel de grup, vânzările IKEA au crescut cu 9,5% în anul fiscal 2012 (1 septembrie 2011– 31 august 2012), până la 27 de miliarde de euro. Pentru magazinele deja deschise, vânzările s-au majorat cu 4,6%.
Profitul net a crescut cu 8%, până la 3,2 miliarde de euro, datorită volumului mai mare de vânzări și a atenţiei permanente asupra costurilor.