Compania Bergenbier lansează un nou brand de bere

Producătorul de bere Bergenbier își extinde portofoliul prin lansarea unei beri noi în România, numită Caraiman. Această nouă băutură alcoolică este concepută să ofere consumatorilor un gust echilibrat, invitându-i să trăiască momente de răgaz într-un mod plăcut și relaxant.

Caraiman are un conținut de alcool de 4,6% și este disponibilă în ambalaje de doză de aluminiu și sticlă de 0,5 litri. De asemenea, ea va fi produsă și în variante la sticlă de 0,33 litri, PET și KEG. Sloganul băuturii, „gust echilibrat, numai bun să-ți tragi sufletul”.

Reprezentanții companiei transmit că berea Caraiman este adaptată nevoii de serenitate căutată de consumatori în prezent, fiind o oportunitate de creștere pentru fabrică. Această marcă își face o revenire pe piață după aproape două decenii și promite să ofere o alternativă plăcută în segmentul core al pieței de bere din România.

berea caraiman
Noua bere Caraiman / SURSA FOTO: Bergenbier

Studiile arată că majoritatea românilor doresc un ritm mai puțin intens al vieții. Berea Caraiman promite să răspundă tocmai acestei nevoi. Lansarea băuturii va fi susținută printr-o amplă campanie de marketing, care include colaborări cu influenceri cunoscuți.

Noul brand va contribui la dezvoltarea companiei, fiind o oportunitate de creștere pe piață

Mihai Voicu, General Manager al Bergenbier, a subliniat importanța acestei lansări pentru consolidarea poziției companiei în segmentul core al pieței de bere din România și a exprimat entuziasmul pentru primirea favorabilă a brandului Caraiman de către partenerii și consumatorii săi.

El a spus punctat că noua bere „are o rezonanță solidă, poartă rădăcini românești și invită consumatorii la un gust echilibrat, numai bun să îți tragi sufletul”.

„Este o lansare importantă pentru categoria de bere, una care contribuie la dezvoltarea sa și ne bucurăm să vedem entuziasmul cu care partenerii noștri au întâmpinat Caraiman.

Este și o oportunitate de creștere pe care o oferim clienților prin diversificarea portofoliului de produse, un element-cheie prin care pot răspunde prompt nevoilor din piață.

De asemenea, noua lansare contribuie la ambiția noastră de a ne consolida poziția în segmentul core, unde suntem prezenți acum cu două brand-uri extrem de puternice: Bergenbier și Caraiman”, a punctat Mihai Voicu, potrivit wall-street.ro.