Cel mai mare transfer de bogăție din istorie

Cel mai mare transfer de bogăție din istorie. Se vorbește adesea despre oportunitatea masivă pe care multe companii financiare o pierd, deoarece nu se adaptează la nevoile femeilor în calitate de factori cheie de decizie.

Este adevărat: industria financiară din SUA este pe cale să asiste la cel mai mare transfer de bogăție din istorie – către femei- și, din păcate, mulți agenți de marketing nu sunt pregătiți.

Puterea femeilor în comerț

Povestea începe în 2020, când McKinsey a publicat un raport care estima că femeile din Statele Unite vor moșteni 11 trilioane de dolari în acest deceniu. Evoluțiile recente ar putea crește această cifră.

Odată cu creșterea recentă a pieței de pe Wall Street, estimările Rezervei Federale vorbesc de 43 de trilioane de dolari în proprietăți neimobiliare, avere deținută de cuplurile căsătorite. Având în vedere că soțiile supraviesc, adesea, soților (datorită duratei de viață mai lungi), femeile pot moșteni o mare parte din avere.

Puterea femeilor în comerț nu este o știre pentru agenții de marketing din alte industrii – care au realizat că femeile iau 80% din deciziile legate de sănătatea familiei și influențează 70%-80% din cheltuielile consumatorilor.

Cu toate acestea, firmele de investiții sunt mult în urmă în marketingul produselor care să vină în întâmpinarea femeilor, poate pentru că industria are este formată mai mult din bărbați: 72% dintre consilierii financiari din SUA sunt bărbați; mai mult de 7 din 10 șefi din companiile de servicii financiare sunt, de asemenea, bărbați.

lider, echipă, angajați, mediu de afaceri
SURSA FOTO: Dreamstime

Industria financiară este plină de consilieri bărbați

Strategiile de publicitate pe care firmele financiare le implementează adesea pentru a-și promova produsele nu s-au descurcat mai bine, multe concentrându-se pe bărbați prin achiziții sportive majore.

Deși există suprapuneri în ceea ce privește utilizarea mass-media între sexe (femeile, de exemplu, reprezintă 47% dintre spectatorii Super Bowl), în general, femeile au obiceiuri de consum diferite decât ale bărbaților în videoclipuri, audio, text, rețele sociale și chiar în afara casei.

Așadar, femeile au de câștigat în special de pe urma acestui transfer istoric de avere și, totuși, industria financiară este plină de consilieri bărbați care vorbesc adesea despre produse de investiții cu interes masculin în media. Aceasta este o greșeală banală, având în vedere că studiile arată că 70% dintre femeile care moștenesc averi își schimbă consilierii financiari în decurs de 12 luni, căutând o soluție mai bună.

Sfaturi pentru agenții de marketing financiar

Deci, cum ar putea agenții de marketing financiar să ajungă la aceste femei? În perioada de 25 de ani între vârsta de 55 de ani și sfârșitul mediu al vieții, la 80 de ani, există multe momente în care interesul femeilor ar putea fi sporit pentru produsele financiare. Exemplele includ:

• Provocări personale de sănătate.

• Îngrijirea părinților vârstnici

• Voluntariat în activități filantropice

• Mutarea într-o casă nouă

• Mutarea în mod deliberat într- o casă mai mică

• Sprijinirea copiilor adulți

• Începerea unei afaceri

Sistemele moderne de publicitate digitală – de la streaming video, OTT și YouTube la audio, podcasturi, reclame și chiar unele forme de tipărire – pot fi conectate la semnale de date de un astfel de interes. Conectarea unor astfel de date la mediile publicitare în branding de precizie poate ajuta compania financiară pe piața consumatorilor la momentul potrivit.

Cum ar putea agenții de marketing să ajute viitorii oameni bogați

Rezerva Federală estimează că 55% dintre adulții din SUA se simt „incomod” să-și gestioneze investițiile personale, iar un sondaj din 2024 realizat de New York Life a constatat că „doar 57% dintre femei au încredere că își vor îndeplini obiectivele financiare, comparativ cu 75% dintre bărbați.” Viitoarea generație a deținătorilor de averi are nevoie de sfaturi despre ce să facă pentru a-și asigura propriul viitor.

Iată un plan de acțiune pentru echipa de marketing financiar, scrie Forbes într-o analiză.

1. Fă-ți temele. Faceți-vă temele pentru toate momentele, inclusiv cele neașteptate, care stimulează interesul femeilor pentru finanțele personale. Explorați platforme de personalizare a reclamelor, cum ar fi DCO (optimizare dinamică a creației), care pot potrivi mesajul cu nevoile.

2. Creați o strategie. Creați o strategie de date și media de branding de precizie pentru a porni acel motor de comunicații. Toate pot fi implementate în conformitate cu reglementările și cele mai bune practici privind confidențialitatea consumatorilor.

Creați o matrice din diferite segmente de consumatori de sex feminin care să se alinieze cu „momentele de interes mai mare”, apoi aflați punctele de contact și mesajele de comunicare care ar trebui să ajungă la fiecare grup. Scopul este de a crea mesaje care să se alinieze cu diferitele priorități financiare ale acestor femei. Unele dintre acestea pot fi publicitate plătită, multe pot fi alte forme de comunicare cu costuri mai mici, cum ar fi site-ul, postările pe blog, activitatea de relații publice etc.