Magazinul a fost extins şi modernizat, având acum o zonă interactivă de prezentare mai mare, în care posterele au fost înlocuite cu afişe digitale, iar zona de afişare a telefoanelor de ultimă generaţie include ecrane digitale pe care rulează filme de prezentare ale smartphone-urilor.
La intrare clienţii vor fi întâmpinaţi de două puncte de atracţie denumite “vezi” şi “auzi” unde vor fi expuse produse compatibile cu aceste denumiri, precum terminale cu camere foto performante, aparate foto, căşti, difuzoare sau alte accesorii pentru muzică. Smartphone-urile şi tabletele sunt prezentate în două zone dedicate şi permit testarea serviciilor de date mobile, fiind conectate permanent la internet.
În plus, între 29 martie – 30 aprilie, Orange anunţă o ofertă exclusivă, pentru clienţii care activează abonamente de voce sau date pentru 24 de luni sau îşi prelungesc abonamentul existent la Orange shop din Băneasa şi care vor putea să îşi achiziţioneze un smartpone cu o reducere de 20 de euro.
Orange România a dezvoltat o largă reţea de magazine ce cuprinde în prezent 94 magazine proprii, 219 în regim de franciză şi numeroase alte puncte de vânzare în toată ţara.