Se vinde Tazz. De cine va fi preluată platforma de livrare deținută de grupul eMAG

afacere

SURSĂ FOTO: Dreamstime

Tazz, o cunoscută platformă din România va fi vândută unei companii din Finlanda care este, la rândul ei, deținută de o firmă din Statele Unite ale Americii (SUA). Toți românii au folosit măcar o singură dată această platformă.

Se vinde Tazz

Tazz, platforma de livrare deținută de grupul eMAG, a anunțat încheierea unui contract pentru achiziția sa de către Wolt, un jucător important pe piața comerțului local, cu sediul în Finlanda și operațiuni în 28 de țări.

Tranzacția, care se preconizează că se va finaliza în următoarele luni, este supusă îndeplinirii unor condiții standard de închidere și obținerii aprobărilor legale din partea autorităților competente.

Wolt, o companie cu o echipă de peste 12.000 de angajați și deținută de DoorDash din Statele Unite, aduce cu sine o experiență vastă în domeniu.

Miki Kuusi, CEO al Wolt și Head of DoorDash International, a declarat că Tazz a reușit să se impună ca o platformă de încredere în România, cunoscută pentru relațiile solide cu clienții și partenerii săi.

El a subliniat importanța cunoașterii profunde a pieței locale de către Tazz, care, împreună cu excelența operațională a Wolt, va contribui la îmbunătățirea experienței utilizatorilor din România.

SURSA FOTO: helpcenter-riders.tazz.ro

Compania va oferi servicii îmbunătățite

Odată cu finalizarea achiziției, Tazz urmează să fie integrată sub brandul Wolt, asigurând o tranziție lină pentru clienți, angajați și parteneri.

Alin Șerban, CEO Tazz, a afirmat că unirea forțelor cu Wolt este o oportunitate extraordinară, subliniind succesul rapid al Tazz în antreprenoriatul românesc, sprijinit de investițiile eMAG. Acest parteneriat va permite Tazz să ofere servicii îmbunătățite și o valoare adăugată clienților și partenerilor.

Tazz, operând în peste 35 de orașe din România, a crescut rapid, având o selecție diversificată de restaurante și comercianți locali. De asemenea, Tazz face parte din programul eMAG Genius, care oferă clienților beneficii premium, cum ar fi livrarea gratuită și oferte exclusive. Colaborarea dintre Wolt și eMAG garantează că clienții acestei companii vor continua să beneficieze de aceste avantaje.

„Tazz reprezintă o poveste de succes în antreprenoriatul românesc și un business care a crescut incredibil de mult într-un timp foarte scurt. Asta s-a datorat echipei foarte bune din spate și investiției eMAG, fără de care nu am fi ajuns aici. Ca pas următor, unirea forțelor cu Wolt reprezintă o oportunitate extraordinară,” a declarat Alin Șerban, CEO Tazz. „Wolt este cunoscut la nivel global pentru experiența de top oferită clienților, dar și pentru abordarea cu adevărat locală. Prin acest parteneriat, ne putem îmbunătăți serviciile și putem oferi o valoare și mai mare atât clienților, cât și partenerilor cu care lucrăm. Așteptăm cu nerăbdare acest nou capitol de dezvoltare accelerată și suntem foarte mândri de povestea frumoasă pe care am spus-o cu Tazz în România.”

eMAG a investit în companie încă din 2019

Tudor Manea, CEO al eMAG Group, a menționat că eMAG a investit în platformă încă din 2019, având ambiția de a transforma platforma într-un lider pe piața livrărilor la domiciliu. Cu o creștere semnificativă, de la 100 la 10.000 de parteneri, compania este acum pregătită pentru un nou nivel de dezvoltare.

„În 2019, eMAG intra în acționariatul Tazz, o platformă 100% românească din Timișoara, cu ambiția de a o dezvolta și transforma în lider pe segmentul de livrare la domiciliu. Am văzut de atunci potențialul acestui business și dorința mare a echipei de a crește într-un ritm accelerat. Împreună am creat o poveste de succes de care suntem foarte mândri, care a crescut de la 100 la 10.000 de parteneri, iar astăzi este pregătită să treacă la nivelul următor. Tazz va rămâne parte din Genius, prin oferte foarte bune și livrare gratuită de la restaurante și supermarket”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG Group.

Miki Kuusi a evidențiat potențialul României, menționând dorința de a explora comunitățile locale și cultura gastronomică românească. Wolt, fondată în 2014, își propune să creeze tehnologie care să aducă bucurie și oportunități, conectând consumatorii cu furnizorii de alimente și bunuri.

 „România este o piață cu mare potențial și suntem dornici să cunoaștem mai bine comunitățile locale – și bucătăria românească. Suntem aici să creăm noi oportunități pentru parteneri și agențiile de livrare și să le oferim tuturor serviciul excepțional pentru care Wolt este cunoscut în întreaga lume.”