Sâmbătă seara, selectul restaurant Diplomat din Capitală a găzduit o întâlnire absolut specială dedicată rafinamentului perfect: lansarea în România a trabucurilor Marius Vizer.
Cunoscut drept un împătimit al țigărilor de foi, după peste 30 de ani în care a degustat trabucurile altor branduri, președintele Federației Internaționale de Judo, Marius Vizer a adus în România brandul de ”cigars” ce îi poartă numele și blazonul. Gazdele evenimentului au fost Marius Vizer Junior și Vlad Marinescu, directorul general al Federației Internaționale de Judo.
Trebuie să precizăm că Vlad Marinescu este fiul vestitului O Shihan Florentin Marinescu, nimeni altul decât președintele Federației Române de Arte Marțiale.
Am avut, astfel, șansa să asistăm, probabil, la cel mai interesant eveniment de gen care a reunit deopotrivă oameni de afaceri de mare și foarte mare calibru, politicieni, sportivi de anvergură internațională și figuri emblematice ale spațiului public. Nu cred ca anul acesta să se fi petrecut vreo întâlnire care să reunească, în același spațiu, un evantai mai important de personalități precum cel ce ne-a fost dat să vedem sâmbătă seara.
Din nefericire, cel ca a prilejuit evenimentul, Marius Vizer, a fost prezent numai printr-o scurtă, dar elegantă, înregistrare video. Din speech-ul președintelui Federației Internaționale de Judo, pe care îl puteți urmări mai jos, am înțeles lucrul cel mai important, acela că filosofia acestor superproduse este extrasă din însăși esența artelor marțiale care a fost surprinsă în următoarele cuvinte: ”Trăiește viața cu curaj, onoare și pasiune!”. De altfel, cele trei variante de trabuc Marius Vizer se numesc Ronin, Samurai și, cel mai opulent dintre acestea, este Shogun.
”Aceste țigări (cigars – trabuc, n.r.) sunt fabricate numai pentru Marius Vizer, după ce a încercat peste 200 de rețete și variante de tutun. Acest amestec este cel care l-a convins pe președinte să nu mai fumeze Davidoff, după 30 de ani. Convins de reacția apropiaților, Marius Vizer a considerat că a sosit momentul să facă acestă rețetă publică. La ora actuală, trabucurile se află la vânzare în mai multe țări. În România, deocamdată, se elaborează strategia pe țară, dar trabucurile vor fi, foarte repede, accesibile publicului larg”, a declarat, în exclusivitate pentru Capital, Vlad Marinescu.
La rândul său, Marius Vizer Junior ne-a spus că ”trabucurile sunt produse în Republica Dominicană din cele mai selecte varietăți de tutun. Tata a fost inspirat de trabucurile pe care le-a fumat foarte mulți ani. De altfel, alte branduri produc tot acolo vestitele sale trabucuri. Este vorba de un mix foarte valoros ce va putea fi comandat și online, dar se va găsi și în locații exclusiviste”.
Mai trebuie spus un lucru, Marius Vizer Jr este membru cofondator și secretar general al Federației Internaționale de Teqball (FITEQ) și este director în AIMS, asociația care unește toate federațiile noi internaționale. Altfel zis, juniorul calcă ferm pe urmele tatălui său…
”Mă bucur să fiu în această seară alături de oameni importanți din lumea sportului, din lumea afacerilor. Mă bucur că Marius Vizer a lansat această marcă de trabucuri, deși eu nu am fumat niciodată, dar pot să apreciez o marcă elegantă care înțeleg și văd în jurul meu că face plăcere celor care sunt cu adevărat cunoscători și iubitori de trabuc”, a declarat și deputatul PNL Cristian Bușoi prezent la deosebitul eveniment găzduit de restaurantul Diplomat.
Printre invitați l-am remarcat și pe Irinel Columbeanu, proaspăt autor de carte de succes, care, deși nu mai fumează de ceva vreme trabuc, a părut să se simtă în largul lui printre atâția importanți aficionados (așa sunt denumiți marii împătimiți ai trabucurilor). În rest, pentru că o fotaografie face cât o mie de cuvinte, vă lăsăm să intrați în atmosfera evenimentului semnat de Marius Vizer prin intermediul galeriei de poze pe care o punem la dispoziție.
FOTO: Răzvan Vălcăneanțu