Compania românească Secom, specializată în importul, distribuția și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a finalziat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 16,3 milioane de euro, în creștere cu 33% față de 2015.
Anul trecut, compania a avut o dinamică de dezvoltare mult mai accelerată față de ultimii doi ani, când creșterile au fost de 19% (pentru 2015), respectiv 10% (pentru 2014).
De asemenea, valoarea totală a investițiilor derulate a fost de aproximativ 2 milioane de euro, resurse direcționate în extinderea rețelei de retail și a sediului administrativ, campanii de informare și comunicare, dezvoltarea infrastructurii IT și a unui program structurat de training‑uri pentru angajați.
Astfel, rețeaua de magazine a companiei a ajuns la 10 unități la finalul lui 2016, ca urmare a inaugurării magazinelor din Timișoara (aprilie 2016) și din Sibiu (octombrie 2016), investiția în acestea fiind de aproximativ 75.000 de euro. Totodată, a fost dezvoltată și componenta de e‑commerce prin integrarea pe site-ul propriu a unui magazin online.
„Pentru 2017 ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu 26%, urmând să majorăm și bugetul de investiții”, a declarat Lucia Costea, managing partner Secom.
În același timp, compania vizează să‑și extindă rețeaua de magazine cu încă trei locații, prima inaugurare din acest an fiindrealizată la Pitești, la începutul lunii februarie. De asemenea componenta de e‑commerce rămâne un obiectiv important și în 2017, anul acesta urmând să fie realizate îmbunătățiri la acest nivel, pentru o experienţă unică de interacţiune cu consumatorul.
„Vom fi mai activi în procesul de reglementare a industriei datorită implicării în cadrul Asociației Române a Producătorilor de medicamente fără prescripție, suplimente alimentare și dispozitive medicale (RASCI). (…) Pentru că în piața de suplimente există foartă multă dezinformare, vom continua să dezvoltăm proiecte de educație, astfel încât consumatorul să facă alegeri corecte, avizate și de calitate pentru sănătate”, a adăugat Lucia Costea.
Obiectivele pentru anul acesta mai cuprind investiții în îmbunătățirea infrastructurii IT, dezvoltarea echipei prin programe de leadership și training, precum și investiții susținute în marketing.