Că românii au devenit mai atenți la sănătatea lor, cât și la aspectul exterior o demonstrează chiar afacerile companiilor care se dezvoltă pe acest segment. În unele cazuri, creșterile veniturilor s-au apropiat de 20% anul trecut.
Compania Secom, de exemplu, specializată în importul, distribuţia şi comercializarea de produse naturale pentru sănătate şi frumuseţe, a înregistrat afaceri de 54,8 milioane de lei (12,2 milioane de euro), în 2015, cu 19% mai mult faţă de 46,1 milioane de lei (10,2 milioane de euro), în 2014.
În același timp, compania a dezvoltat reţeaua de magazine proprii, ajungând la 8 unităţi, după ce la finalul anului a lansat câte un magazin în Braşov şi Bacău. În total, valoarea investiţiilor în 2015 a fost de 1,87 milioane de euro, resurse direcţionate în lucrările de extindere a sediului administrativ și a depozitului, lansarea noilor magazine şi în strategia de informare și promovare.
„Ne propunem ca din 2016 să accelerăm ritmul de dezvoltare și să ajungem la o cifră de afaceri de 15,5 milioane de euro”, spune Lucia Costea, Managing Partner Secom.
Astfel, pentru 2016, compania vizează dublarea investițiilor în promovarea principalelor branduri și creșterea cotei de piață pe principalele arii terapeutice, precum și extinderea rețelei de magazine în zona de vest a țării, cu două-trei unități.
„Astăzi, avem 120 de angajați la nivel național. La începutul acestui an am înființat un nou department – Trade Marketing, iar până la finalul lui 2016 ne propunem să ajungem la o echipă de 150 de angajați”, adaugă Lucia Costea.